Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، این هفته هم مثل هفته های گذشته پیشکسوتان راه آهن دور هم جمع شدند و تمرین فوتبال کردند اما این بار برای بزرگداشت یاد قاسم خورشیدی. آنها میهمانان زیادی از تیم های دیگر داشتند.

در تمرینات این هفته مردانی مثل حسن روشن، رضا وطنخواه، بهمن فروتن، امیر ابوطالب، محسن یوسفی، نادر فریادشیران، محمدعلی راد، مصباح ذاکری، محمود معمار، ناصر صادقی، بهروز تابانی، رضا عباسی، ایرج سائلی و… حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه آهنی ها در یک بنر جالب ضمن بزرگداشت فوت قاسم خورشیدی نام همه فوتی های فوتبال در یک سال اخیر مثل جاسمیان، میناوند، یاوری، انصاریان و… را زنده کردند. بنر جذاب راه آهنی ها و بزرگداشت همه نام های فقید 

در این تمرین حضور مربیان تاثیر گذاری مثل امیر ابوطالب، بهمن فروتن، رضا وطنخواه و حسن روشن از ۴ سبک و مکتب مختلف جالب بود. آنها به حرمت نام راه آهن و دعوت پیشکسوتان این تیم بر سر تمرین آمده بودند.

در تمرینات ۲ تیم با هم به بازی پرداختند که نتیجه بازی ۲ تیم مساوی ۳-۳ بود.

این هفته تولد محمد علی راد، دروازه بان سابق شاهین، دارایی و راه آهن هم بود که البته به خاطر بزرگداشت فوت قاسم خورشیدی مراسم او به هفته بعد موکول شد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قاسم خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته و همزمان با نامگذاری روز خلیج فارس، بازیکنان اسبق پرسپوليس و استقلال در دیداری نمادین در شهر بیدخون به میدان رفتند.

در این دیدار  مهدی شیری، ميثم بائو، مجتبی زارعی، محمد منصوری، احمد مومن زاده، رضا نوروزی، نبی‌الله باقريها، عادل كلاه كج،بهمن طهماسبی، افشين حاجی‌پور و … با مربيگری محسن خلیلی برابر حریف خود قرار گرفتند.

این بازی که به همت شهرداري شهر بيدخون و پتروشيمي زاگرس برگزار شد با استقبال و حضور گسترده و پرشور اهالی شهرهای اطراف شهرستان عسلويه نیز همراه بود و در نهايت با نتيجه ٦-٥ به نفع سرخابی‌ها به پايان رسيد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم