Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ، حاجیه خانم «عزت ربیعی» مادر شهیدان والامقام «حسن و محسن موحدرستگار» به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران، پس از ۳۶ سال فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر گرانقدر امروز چهارشنبه نهم تیرماه از درب منزل به طرف دارالسلام کاشان و در کنار مزار فرزندان شهیدش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید «حسن موحدرستگار» سال ۱۳۴۲ در شهرستان کاشان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در فاو بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

شهید «محسن موحدرستگار» دانش‌آموز سوم متوسطه بود و سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در فاو بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

مادر معزز شهیدان «میری» آسمانی شد

 مادر معزز شهیدان «سیدکمال و سیدجمال میری» از استان سمنان به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

«معصومه حلوانی» مادر بزرگوار شهیدان «سیدکمال و سیدجمال میری»،  به دعوت حضرت حق لبیک گفت و راهی سفر آخرت شد. 

پیکر پاک این مادر شهیدان در وادی السلام شاهرود تشییع و به خاک سپرده شد و مراسم یادبود آن مرحومه روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه در جوار تربت پاک آن زنده‌یاد برگزار خواهد شد.

شهید «سیدکمال میری»، متولد سال ۱۳۳۹ سال ۱۳۶۴ طی عملیات والفجر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد و شهید «سیدجمال میری»، متولد سال ۱۳۴۲ سال ۱۳۶۴ طی عملیات والفجر ۸ در منطقه اروندرود به قافله شهدا پیوست.

پدر  شهیدان «بختیاری» آسمانی شد

مرحوم «حاج رشید بختیاری» پدر شهیدان «محمد و علی بختیاری» از شهدای شهرستان شهریار استان تهران به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم «حاج رشید بختیاری» پدر  شهیدان «محمد و علی بختیاری» از شهدای شهرستان شهریار پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر معظم شهید، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور جمعی از مسئولان محلی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشییع و در گلزار شهدای عباس‌آباد کرشته شهریار در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «محمد بختیاری» سال ۱۳۴۴ در شهریار به دنیا آمد و سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید «علی بختیاری» سال ۱۳۴۷ در شهریار به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۵ در مرحله دوم کربلای ۵ شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

برچسب‌ها دفاع مقدس والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس والدین شهدا دفاع مقدس والدین شهدا عملیات والفجر فرزندان شهیدش بر اثر اصابت سال ۱۳۶۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حاجیه خانم شاهزاده ایزد، مادر شهید روزعلی ایزدیان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزند، دار فانی را وداع گفت.


مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مسجدسلیمان برگزار و پیکرش تا آرامگاه ابدی در بهشت آباد این شهرستان بدرقه شد.


شهید روز علی ایزدیان در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۸ سال، در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تشییع و گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد