Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:05:38 GMT

رسمی؛ بورخا والرو از فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۸۲۰۵

هافبک سابق اینتر و فیورنتینا تصمیم به بازنشستگی گرفت

بورخا والرو، هافبک 36 ساله اسپانیایی که سال ها پیراهن فیورنتینا را برتن کرد، با پیراهن همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

بورخا والرو که چند سال پیش عضوی از اینتر بود، در تابستان 2020 به فیورنتینا تیم سابقش برگشت و قراردادی یک ساله با ویولا امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورخا والرو به دنبال پایان قراردادش با فیورنتینا، تصمیم به بازنشستگی گرفت. والرو با انتشار بیانیه ای در اینستاگرام، خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد.

والرو، فوتبالش را در آکادمی رئال مادرید آغاز کرد و پس از راهیابی به تیم کاستیا رئال مادرید، در سال 2007 راهی مایورکا شد. پس از چهار فصل حضور در مایورکا، او با انتقالی 6 میلیون یورویی به ویارئال پیوست. بورخا والرو در ویارئال به ثبات رسید و در سال 2011 تنها بازی اش برای تیم ملی اسپانیا را انجام داد اما به دنبال سقوط این تیم به دسته پایین تر در تابستان 2012، والرو با انتقالی 7 میلیون یورویی به فیورنتینا پیوست. این هافبک اسپانیایی اوج فوتبالش را در فیورنتینا سپری کرد و پنج سال در این باشگاه ماند تا سال 2017 که با 6.5 میلیون یورو به اینتر پیوست. والرو در نراتزوری دوران متوسطی را سپری کرد و در سال 2020 به فیورنتینا بازگشت که دوره دوم حضور او در ویولا خیلی موفقیت آمیز نبود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با بهزاد غلامپور: حق علی دایی را می خورند و نمی گذارند کار کند! اتفاق عجیب در بازگشت تیم ملی بسکتبال به ایران با اقلام غیرمجاز نامه ای که احمد مددی تکذیب کرده بود، منتشر شد / عکس مصدومیت شدید و دلخراش آرتم بسیدین در جریان دیدار اوکراین و سوئد / عکس 32 بازیکن در خطر محرومیت از مرحله نیمه نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بورخا والرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم