Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار، باید قطعی برق برای واحدهای صنعتی و تولیدی آخرین گزینه باشد؛ اما به‌منظور ساماندهی این مهم در این استان، همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: ساماندهی در این خصوص در استان سمنان شکل گرفته است و اطلاع‌رسانی‌های لازم از قبل صورت می‌گیرد و طبق برنامه‌ریزی خاموشی‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: در شرایط اوج مصرف برق، همکاری تنگاتنگ و مؤثری بین صنعت استان و شرکت توزیع نیروی برق وجود داشته و خواهد داشت.

جمعه‌ای اضافه کرد: همچنین بر اساس ماده ۲۵ قانون حمایت از کسب و کار، جبران خسارت‌های احتمالی وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی بر اثر قطعی برق، باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز چهار دستور کار ویژه بهبود و رسیدگی به مسائل و موارد حوزه‌های مختلف واحدهای تولیدی و صنعتی و بخش خصوصی موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفته است و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان افزود: از تمامی دستگاه‌های نظارتی استان به‌منظور هماهنگی، همکاری و مساعدت در خصوص موارد و مسائل مرتبط با بخش خصوصی تشکر و قدردانی دارم.

جمعه‌ای خاطرنشان کرد: امروز تمامی دستگاه‌های نظارتی در استان سمنان به دور از سنگ‌اندازی، همراه تولید و صنعت و بخش خصوصی هستند و در امر تولید و بخش خصوصی و بازرگانی، تسهیل گری می‌کنند که امری بسیار ارزشمند است.

تقویت تعامل دولت و بخش خصوصی؛ عامل رونق تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تقویت ارتباط و تعامل دوسویه بین دولت و بخش خصوصی، از عوامل مؤثر و اساسی بر حفظ رونق و پویایی تولید و صنعت در استان است.

علیرضا شریفی‌نژاد ضمن تأکید بر این مهم که باید تلاش کنیم تا با اقدامات مناسب، زمینه تعامل بهتر و راحت‌تر بخش خصوصی با دولت را فراهم کنیم، گفت: از مزایای این ارتباط دوطرفه مابین بخش خصوصی و دولت، شناسایی، بررسی و رسیدگی و برطرف نمودن موانع و مشکلات بر سر راه تولید و صنعت به‌صورت مستمر بوده و رونق تولید و حفظ پویایی صنعت را در بر خواهد داشت.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با اقدامات مناسب، حمایتی و مساعدت همه‌جانبه در قالب یک ارتباط دوسویه، صنعت استان بتواند جایگاه خود را در کشور حفظ کند، تصریح کرد: صنعت استان باید مؤلفه رقابت‌پذیری داخلی و خارجی را که از اصلی‌ترین شاخص‌های پویایی و تحرک در این حوزه است، با قدرت تمام در پیش گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان ضمن تأکید بر تلاش در زمینه رونق صادرات، تولید و اشتغال در استان، خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران بخش خصوصی و دولتی به همراه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این حوزه نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان اتاق بازرگانی تولید کشاورزی استان سمنان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی