Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایبنا، جلسه فوق العاده هیئت عامل بانک مرکزی به ریاست اکبر کمیجانی برگزار شد. در این جلسه که عصر امروز برگزار شد، هر یک از اعضای هیات عامل و معاون های رییس کل ضمن ابراز آمادگی کامل برای تداوم همکاری با رییس کل جدید بانک مرکزی، چشم انداز ترسیم شده برای پیشبرد برنامه های حوزه خود را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیجانی، رییس کل بانک مرکزی نیز ضمن اعلام قدردانی از اعتماد رییس جمهوری، برهه فعلی بانک مرکزی را بسیار حساس خواند و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و حمیت جدی اعضای هیات عامل و کارکنان بانک مرکزی مسئولیت های محوله به نحو احسن اجرایی شود و از بروز هرگونه آسیب و خدشه به فرآیند امور جلوگیری به عمل آید. 

کمیجانی همچنین از تلاش های دکتر همتی، رییس کل سابق بانک مرکزی نیز تقدیر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی اخبار اقتصادی بانک مرکزی رییس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن