Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:35:39 GMT

لغو گردهمایی هواداران ترامپ در ایالت آلاباما

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۸۳۷۶

لغو گردهمایی هواداران ترامپ در ایالت آلاباما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، گردهمایی هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ایالت آلاباما در پی ابراز نگرانی پلیس فدرال از برگزاری این همایش لغو شد.

بر اساس این گزارش، «بیل تانِل» مدیر کمیسیون مجموعه پارک یادبود ملی که قرار بود این همایش در این محل برگزار شود، گفت که مقامات حزب جمهوری‌خواه در تماس با آنها درخصوص تبدیل این رویداد ملی به رویداد سیاسی و حزبی ابراز نگرانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تاکید بر اینکه چنین عذری برای لغو مراسم گردهمایی هوارادان ترامپ، موضوعی جدید محسوب نمی‌شود، گفت: «ریک سانتورم» نامزد انتخاباتی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۲ نیز از این مجموعه برای کمپین انتخاباتی خود استفاده کرد که موجب شد کمیسیون مربوطه از برگزاری مراسم حزبی در این مجموعه خودداری کند.

با این حال گفته می‌شود «استیو مارشال» دادستان کل ایالت آلاباما، در نامه‌ای تأکید کرده بود که این پارک برای همه احزاب سیاسی و نامزدها، به صورت برابر قابل دسترس است.

کد خبر 5248043

منبع: مهر

کلیدواژه: گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ آلاباما عراق ایالات متحده امریکا افغانستان حشد شعبی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه سوریه ایران طالبان آنتونی بلینکن انگلیس لبنان اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافت تهران از پاریس بهتر است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم بیش از ۸۰۰ پاکبان شهر تهران همزمان با گرامیداشت روز کارگر در مجتمع ملاصدرا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی گفت: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که تماس‌ها برای گلایه‌ها کمتر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت