Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی ها برنامه های زیادی برای تقویت ترکیب‌شان در نقل و انتقالات تابستانی دارند.

چلسی از زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو، چلسی هنوز هم به جذب آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی باشگاه وولورهمپتون علاقه دارد و توماس توخل، سرمربی آلمانی آبی ها خواستار استفاده از او به عنوان یک فولبک در سمت راست خط دفاعی تیم خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگ ها در صورت دریافت پیشنهادی حدود 20 تا 25 میلیون یورو، ترائوره را به فروش خواهند رساند. اولویت اصلی سران چلسی در نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک مهاجم است و ارلینگ هالند و روملو لوکاکو، گزینه های اصلی آن ها برای تقویت این پست محسوب می شوند. مبلغ انتقال لوکاکو کمتر از هالند خواهد بود اما این مهاجم بلژیکی حدود یک ماه قبل، جدایی خود از اینتر را تکذیب کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که باشگاه اینتر به دلیل وضعیت اقتصادی خود مجبور به فروش لوکاکو شود. این مهاجم 28 ساله سابقه بازی برای چلسی را دارد و تا سال 2024 نیز با نراتزوی قرارداد دارد.

از جذب دکلان رایس تا علاقه توخل به لوفتوس چیک

چلسی از تابستان گذشته به جذب دکلان رایس ابراز علاقه کرده است و سران این باشگاه هنوز هم به جذب او علاقه دارند. باشگاه وست هم برای فروش این هافبک دفاعی جوان خواستار دریافت مبلغی بیش از 100 میلیون پوند است اما در صورتی که چکش ها مبلغ درخواستی خود را به 70 میلیون پوند کاهش دهند، آبی ها برای جذب رایس اقدام خواهند کرد. روبن لوفتوس چیک، هافبک جوان باشگاه چلسی که در فصل گذشته به صورت قرضی در فولام بازی می کرد، مورد توجه توخل قرار گرفته است و این سرمربی آلمانی از بازگشت او استقبال می کند.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش 49 سال پیش در چنین روزی؛ ستاره های قهرمان جهان را شش تایی کردیم علی دایی: احتیاج ندارم خیابان به نامم باشد؛ انتظار چنین پیامی از رونالدو نداشتم شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس به زودی به باشگاه می رسد؛ یک میلیون یورو! توماس مولر: بعد از آن صحنه دیگر شب ها خوابم نمی برد کریستیانو رونالدو قراردادش را با یوونتوس تمدید نخواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023