Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد فتحی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: ۷۱ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند و مجموع بستری شدگان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان البرز به ۴۷ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد:  ۶۲۴ بیمار کووید ۱۹  در مراکز درمانی استان البرز بستری هستند .

این مسوول بیان داشت: ۶ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند  و مجموع جانباختگان این بیماری در استان به چهار هزار و ۲۷۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی گفت: ۴۲ هزار و ۸۳۴ نفر  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان البرز بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند .

از مجموع هفت شهرستان استان البرز ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و پنج شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

همچنان توصیه کارشناسان بهداشت و درمان استان البرز به مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا حفظ فاصله اجتماعی ، شستن دست ها و استفاده از ماسک است .

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی کووید-19 کرج پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 کرج دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 کرج بیمار کووید ۱۹ استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها