Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:56:27 GMT

صیانت از آرا را بدون هیچ اغماض مورد توجه قرار دادیم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۹۳۲۵

صیانت از آرا را بدون هیچ اغماض مورد توجه قرار دادیم

مسعود امامی یگانه در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، به روند بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های آرای انتخابات شورای شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: به دنبال شکایت تعدادی از کاندیداها از دیروز بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل در فرمانداری با حضور دادستان، هیئت‌های اجرایی و نظارت آغاز شده و همچنان این فرآیند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی هرگونه مغایرت را در آرای به ثبت رسیده مورد توجه قرار داده و در صورت بروز ایراد و اشکال تجدید نظرهای واقعی را انجام می‌دهند.

فرماندار اردبیل ضرورت صیانت از آرای مردم را بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی یادآور شد و گفت: ما سعی کردیم در انتخابات ۲۸ خرداد نهایت دقت را در آرای مردم به عنوان حق‌الناس انجام دهیم تا حقی از کاندیدایی ضایع نشود.

امامی یگانه افزود: کلیه نتایج در اختیار هیئت نظارت استان قرار گرفته و در صورت بروز تغییرات فاحش بازشماری ادامه خواهد داشت و چنانچه این تغییرات محسوس نباشد، روند بازشماری متوقف و در فرآیند تعریف شده تأیید انتخابات شورای شهر اردبیل به انجام می‌رسد.

فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: امیدواریم نتایج مطلوبی را در این فرآیند شاهد باشیم تا هیچ‌گونه ایراد و اشکال به وجود نیاید.

کد خبر 5248060

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 اردبیل فرمانداری اردبیل شمارش آراء مسعود امامی یگانه ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا ایلام انتخابات 1400 کنکور سراسری واکسن کرونا مواد مخدر اردبیل قوه قضاییه هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل