Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزن پرسپولیس برابر گل گهر، به مشکلات مالی باشگاه اعتراض کرد.

 احمد نوراللهی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خیلی مهمی بود که توانستیم ببریم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم. واقعاً به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و جای اشتباه نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که برنده بازی بودیم. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت:

کارگروهی مهم است و اقدامات فردی چندان اهمیتی ندارد. خدا را شکر که تیم توانست 3 امتیاز را کسب کند و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم بازهم به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد کسب پنجمین قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد:

کادر فنی زحمت می‌کشد و بازیکنان از جان مایه می‌گذارند، اما ما گلایه‌ای از مدیریت باشگاه داریم. نمی‌دانم چه می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد و همه نسبت به این موضوع گله دارند. 

نوراللهی با بیان اینکه بحث من در مورد موضوعات مالی است، خاطرنشان کرد:

بازیکنان واقعاً از جان مایه می‌گذارند و هر هفته با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی رخ دهد و قهرمان نشویم. همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. من درصدی نمی‌دانم، اما حدود 50-60 درصد دریافتی داشتیم. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم و اگر قرار باشد باشگاه کاری برای ما نکند، اقدام ما یک طرفه خواهد بود. تا آخر عمر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم به شرطی که مدیریت باشگاه کاری برای بازیکنان بکند.

وی درخصوص احتمال تمدید قراردادش، تصریح کرد:

کاری به تمدید ندارم و درمورد فصلی صحبت می‌کنم که هنوز تمام نشده است. این فصل یک سال طول کشیده است و همه با جان و دل تلاش کردند و در این شرایط مدیریت جایز نیست کم‌کاری کند. از مدیران می‌خواهم که به تیم کمک کنند. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که قهرمان لیگ شویم و جام حذفی را هم بگیریم. امیدوارم که بتوانیم در هر دو جام موفق باشیم تا دل هواداران واقعی پرسپولیس را شاد کنیم.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش 49 سال پیش در چنین روزی؛ ستاره های قهرمان جهان را شش تایی کردیم علی دایی: احتیاج ندارم خیابان به نامم باشد؛ انتظار چنین پیامی از رونالدو نداشتم شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس به زودی به باشگاه می رسد؛ یک میلیون یورو! توماس مولر: بعد از آن صحنه دیگر شب ها خوابم نمی برد کریستیانو رونالدو قراردادش را با یوونتوس تمدید نخواهد کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا مدنی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز گناباد که در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، عملیات «وعده صادق» را نتیجه صبر و استقامت، ولایت‌مداری، هماهنگی و وحدت رویه، داشتن نیروهای متعهد و متخصص دانست و افزود: این عملیات برای ظالمان مایه ذلت و برای مظلومان مایه دلگرمی و عبرت است.

امام جمعه موقت گناباد تاکید کرد: امروز هم متولیان اقتصادی و فرهنگی باید از این اقدام سپاه الگو گرفته و علیه سوداگران اقتصادی و فرهنگی عملیات وعده صادقی را ایجاد و بدون مماشات انجام و تحقق بخشند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات زیادی از سوی دولت‌مردان و مسؤولان انجام می‌شود که قابل تشکر است اما آنچه که در بازار دلار، مسکن و طلا می‌بینیم پذیرفته شدنی نیست و اقدامات دقیق‌تری لازم است.

حرکت اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت

مدنی با بیان اینکه اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت در حرکت است به قیام و بیداری دانشجویان دنیا در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: با موضع گیری‌های انجام شده اروپا و آمریکا به سمت افراط و تفرقه و بحمدالله غرب آسیا به برکت مقاومت آزادگان عالم، ملت ایران و مردم غزه به سمت وحدت پیش می‌رود و حامیان رژیم صهیونیستی روسیاه خواهند شد.

کد خبر 6095764

دیگر خبرها

  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم