Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@20:10:46 GMT

کنعانی خشمگین شد؛خجالت بکشید و بس کنید!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۹۹۶۲

کنعانی خشمگین شد؛خجالت بکشید و بس کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۳-۱ تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: برای گل‌گهر احترام قائل هستیم. آنها تیم خوبی دارند و با بودجه خوبی نیز بسته شده‌اند. در نیمه اول سوار بازی بودیم، در نیمه دوم نیز نمی‌خواهم بگویم داور چقدر اذیت‌مان کرد، اما مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی در ادامه گفت: می‌خواهم موضوعی را مطرح کنم. ما به جایی رسیده‌ایم که نه پولی داریم و نه چیزی. بس است دیگر. خودم هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر کم گرفته‌ام که قابل ذکر نیست. بروید دریافتی‌مان با دیگران را مقایسه کنید، کسانی که هر چیزی از دهان‌شان در می‌آید، مطرح کرده و بی‌احترامی می‌کنند. دریافتی ما و آنها را مقایسه کنید و ببینید قرارداد ما چقدر است، آنها چقدر.  واقعاً نمی‌دانم چه چیزی بگویم. پرسپولیس هر سال به فینال آسیا می‌رود و نایب قهرمان می‌شود، اما هنوز هزار تومان از پاداش نایب قهرمانی را نگرفته‌ایم. بس است دیگر و خجالت بکشید.

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری از بازداشت یکی از دانشجویان معترض در آمریکا که وایرال شده، نوشت: «به بند کشیده شدن ‎آزادی در ‎آمریکا - رسانه‌های آمریکایی: دستگیری حداقل ۹۰۰ نفر از معترضان توسط ‎پلیس آمریکا در جریان اعتراضات دانشجویی در این کشور در حمایت از ‎غزه».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش های مختلف
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد