Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری از آغاز فصل 2020/21 تا امروز بدون استراحت در میادین فوتبال بوده است.

پدری، هافبک 18 ساله بارسلونا پس از سپری کردن یک فصل فشرده با بلوگرانا، اکنون با تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 حضور دارد. پس از این رقابت ها، پدری به ترکیب تیم المپیک اسپانیا اضافه می شود تا این تیم را در المپیک توکیو همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از barcacentre؛ پدری از ابتدای فصل 2020/21 تا امروز در 64 بازی رسمی همراه با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. با توجه به اینکه یورو 2020 در جریان است و المپیک توکیو به زودی آغاز می شود، پدری می تواند از مرز 70 بازی در طول یک فصل عبور کند. بارسلونا نگران وضعیت بدنی و خستگی این بازیکن جوان است. درخواست بارسلونا برای حذف نام پدری از لیست تیم المپیک اسپانیا با پاسخ منفی کمیته ملی المپیک این کشور روبرو شد.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش 49 سال پیش در چنین روزی؛ ستاره های قهرمان جهان را شش تایی کردیم علی دایی: احتیاج ندارم خیابان به نامم باشد؛ انتظار چنین پیامی از رونالدو نداشتم شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس به زودی به باشگاه می رسد؛ یک میلیون یورو! توماس مولر: بعد از آن صحنه دیگر شب ها خوابم نمی برد کریستیانو رونالدو قراردادش را با یوونتوس تمدید نخواهد کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید روبروی وستهم به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و منتظر لغزش آرسنال و منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول باشد.

دو شکست متوالی باعث شد که آنها از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا تنها به امتیاز از دست دادن دو رقیبی امیدوار هستند که شاید اتفاقی غیر ممکن و بسیار دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس به نظر برسد.

کلوپ در آستانه این بازی حساس و مهم به تی ان تی اسپورت گفت:«آیا در این لحظه باور دارم که ما قهرمان خواهیم شد؟ نه چون جدول و شرایط چنین چیزی را به ما نمی‌گوید اما آیا این مشکل بزرگی است؟ این طور فکر نمی‌کنم.

مسئله اتفاقی نیست که  قرار است پس از بازی بعدی ما در لیگ برتر رخ بدهد، بلکه مسئله خود بازی بعدی است که در پیش داریم. آیا ممکن است که آرسنال و سیتی در دو بازی شکست بخورند؟ بعید است اما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیا ممکن است که لیورپول در هر چهار بازی به پیروزی برسد؟ بله، قبلا هم این کارو انجام داده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که ما هیچ شانسی نداریم. دیگر کنترل اوضاع در دست ما نیست و اتفاق‌های زیادی باید رخ دهد، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم.»

دیگر خبرها

  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد