Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از تیم‌ها که از ما بیشتر گرفته‌اند در میکسدزون هرچه از دهان‌شان درمی‌آید، اعتراض می‌کنند و حرف می‌زنند و بی‌احترامی می‌کنند ولی بروید بررسی کنید که دریافتی ما چقدر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: برای تیم گل‌گهر احترام قائل هستیم و آنها تیم خیلی خوبی درست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با بودجه خیلی خوبی بسته شده ولی دیدید که در نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی نصیب‌مان شد، نمی‌خواهم بگویم داوری ما را اذیت کرد ولی مزد زحمات‌مان را گرفتیم. نمی‌خواهم حرفی بزنم اما واقعاً دیگر بس است. ما به جایی رسیدیم که نه پولی داریم و نه چیزی.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: شخصاً‌ هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر پول کم گرفته‌ام که می‌توانید بروید آن را با دریافتی تیم‌های دیگر قیاس کنید. یکسری از تیم‌ها که از ما بیشتر گرفته‌اند در میکسدزون هرچه از دهان‌شان درمی‌آید، اعتراض می‌کنند و حرف می‌زنند و بی‌احترامی می‌کنند ولی بروید بررسی کنید که دریافتی ما چقدر بوده است و دریافتی آنها چقدر بوده است.

کنعانی‌زادگان تصریح کرد: خواهش می‌کنم قراردادهای آنها و ما را با هم رو کنید و ببینید قرارداد آنها چقدر است. دوست دارم همه بدانند ما چقدر پول گرفتیم و آنها چقدر دریافت کردند. من دیگر نمی‌دانم چه بگویم، مگر می‌شود پرسپولیس به فینال آسیا برود و نایب قهرمان شود اما هنوز هزار تومان پاداش نایب قهرمانی را نگرفته‌ایم.

کنعانی‌زادگان با بیان جمله «دیگر بس است خجالت بکشید» میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان استقلال کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تند میثاقی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • (ویدئو) واکنش تند میثاقی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته