Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان خراسان که به همراه جمعی از معاونین بانک صورت گرفت، به استفاده از ظرفیت های بانک در جهت کمک به تقویت تولید داخلی و توسعه اشتغال در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ایمانی در این سفر با اشاره به وجود مضجع و مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حضور خیل زائران آن امام همام بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری استان خراسان رضوی تاکید کرد و اظهار داشت: اولویت بانک سینا در حوزه تخصیص منابع در سال جاری، تلاش در جهت اشتغالزایی و رفع موانع تولید است و باید از ظرفیت ها و خدمات بانک به ویژه در حوزه تسهیلات برای تحقق این مهم که منجر به ارز آوری و رشد اقتصادی می شود، استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک سینا ظرفیت این بانک در بخش محصولات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و باانگیزه در کنار ظرفیتها و خدمات مطلوب به ویژه در حوزه های اعتباری، امتیازی مهم در مسیر ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار است.
دکتر ایمانی تاکید کرد: بانک سینا با ارائه تسهیلات و خدمات نوین بانکی همواره در پله نخست خدمت رسانی ایستاده و با تامین مالی طرح ها به ویژه بنگاه های مولد و تولیدی در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برداشته است.
وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در جهت تحقق اهداف بانک و سیاست های اتخاذ شده، اعلام کرد: با تمرکز تلاش ها و اقدامات همکاران برای کاهش مطالبات، افزایش منابع و افزایش درآمدهای غیرمشاع، می توان به نتایج مطلوبی در پیشبرد سیاست های راهبردی بانک دست پیدا کرد.
وی تصریح کرد: منطقه خراسان با برخورداری از زیرساخت های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقاء عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کند.
مدیرعامل بانک سینا در حاشیه این سفر از ساختمان زائرسرای کارکنان بانک در مشهد بازدید و دستوراتی در جهت تسریع بازسازی زائرسرا صادر نمود.
گفتنی است معاونین امور شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه خراسان در این سفر همراه مدیرعامل بودند و از تعدادی شعب منطقه بازدید به عمل آوردند.

 

 

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف در مهار تورم را اساسی دانست.

وی، نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند و منکر است.

بیشتر بخوانید

دولت در زمینه کنترل مهار تورم از رشد نقدینگی جلوگیری کرد

نکونام، رعایت انصاف و اعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا در همان روز دانست و اضافه کرد: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم و همراهی آنان حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد از اصناف خواست: این روز را بهانه‌ای برای آغاز رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازار مرکز استان عملیاتی کنند.

در این نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی