Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی که در ۲ونیم هکتار از گندم زار‌های بین قلعه حسن لو و حیدر لو ارومیه رخ داد مهار شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن منطقه آتش سوزی به ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی سریعا نیرو‌های این ایستگاه به منطقه اعزام و به دلیل گسترش آتش سوزی و وسیع بودن منطقه با ایجاد خط آتش و شخم زدن زمین آتش را مهار واز گسترش آتش به ده‌ها هکتار از مزارع گندم منطقه جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، خاطر نشان کرد: هرچند حادثه غیر عمدی اعلام شده با این وجود علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

شاد قوشچی با تاکید به اینکه در سال جاری تعداد موارد آتش سوزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خود حدود ۶درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: علت بیشتر آتش سوزی‌ها بی توجهی مردم به خاموش کردن آتش بعد از استفاده است

با توجه به گرم شدن هوا و خشکسالی‌های اخیرضروری است شهروندان از روشن کردن آتش در مزارع، جنگل‌ها و باغات خوداری کنند و به هیچ عنوان شیشه‌ها را در طبیعت و جنگل رها نکنند چراکه شیشه به عنوان عدسی عمل کرده و باعث بروز حریق می‌شود.

انتهای پیام/ ت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گندم ارومیه آذربایجان غربی سرویس اجتماعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار تمساح با دستان خالی!

دریافت 10 MB کد خبر 6092269

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس