Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، ورودیهای هر شهر به نحویی نماد زیبایی آن شهر هستند و برای به نمایش گذاشتن زیبایی یک شهر تاثیر بسیار بسزایی دارند.

شهر قلعه رئیسی یکی از شهرهای استان است که این به دلایل مختلفی در مرکز یک منطقه واقع شد که دارای چهار ورودی از چهار قسمت شهر است.

یکی از این ورودی ها ورودی از سمت شهر دهدشت است که بیشترین تردد در این قسمت شهر می باشد که در سالهای گذشته این ورودی دارای دست انداز بود که نگرانی تمام رانندگان و حتی مردم عادی را به همراه داشت که اداره راهداری و حمل و نقل اقدام به آسفالت و روکش آسفالت آن نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی جهادی از سوی راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان که دل بسیاری از رانندگان این منطقه را خوشحال کرد.

یکی دیگر از این ورودها که بسیاری از مردم به خصوص مردم بخش دیشموک و روستاهای بالادست از آن عبور می کنند ورودی دیشموک است که از شهر قلعه رئیسی آغاز می شود و تا روستای دالون ادامه دارد.

این روزها این ورودی آنقدر نگران کننده است که علاوه بر درد خودروها به دردی نگران کننده برای رانندگان وسایل نقلیه تبدیل شد، دست اندازهای زیاد و با حد فاصل بسیار نزدیک سبب شد تا روز به روز تا نگرانی ها برای این ورودی بیشتر شود.

از شهرقلعه رئیسی که به سمت روستای دالون و دیشموک که حرکت می کنی باید یکی در میان دست اندازها را عبور داد و به نحویی دست اندازها آنقدر زیاد هستند که امکان ندارد هر چند متری به یک دست انداز نخورد.

افزایش قیمت بعضی رانندگان برای عبور از این مسیر به دلیل دست اندزها و خراب شدن خودروها یکی از نشانه های وضعیت این مسیر است که مردم این روزها نقطه ضعف را روی همین دست اندازها گذاشتند.

در ماه های اخیر بود که شهردار قلعه رئیسی از انعقاد قرارداد میان راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و شهرداری قلعه رئیسی برای روکش آسفالت این مسیر خبر داده بود که این موضوع را در میان گذاشتیم.

 

آبرود با بیان اینکه هم اکنون وسایل اجرای روکش آسفالت از سوی راهداری و حمل و نقل بر روی بلوار ورودی آماده کار هستند عنوان کرد: لازم می دانم از تلاش های مدیرکل و همکاران راهداری و حمل و نقل در استان و شهرستان به دلیل توجه به ورودی های شهر قلعه رئیسی امیدواریم عملیات اجرایی در روزهای آینده آغاز شود.

وی با بیان اینکه ورودی قلعه رئیسی به دلیل حجم زیادی خودرو به شهر قلعه رئیسی از ارزش بسزایی برخوردار است خواستار توجه بیش از پیش به ورودی این شهر شد.

داربام بخشدار چاروسا با ابراز نگرانی از ورودی شهر قلعه رئیسی از سمت دیشموک تاکید کرد: از ورودی شهر قلعه رئیسی تا روستای دالون بسیار نگران کننده است و واقعا نیاز به کار جهادی دارد که امیدواریم با تلاش راهداری و حمل و نقل و کمک شهرداری این ورودی هر چه سریع تر روکش آسفالت شود.

اما! امیدواریم با منطقه ای که بسیاری از مردم آن با شغل رانندگی امرار و معاش خود را می گذارنند و با خریدهای گزافی که امروز برای خودروها وجود دارد نسبت به تکمیل این مسیر هر چه سریعتر اقدام شود.

گفتنی است، از ورودی قلعه رئیسی تا روستای دالون به طول 5کیلومتر است.

گزارش"سیدحسن آرمند"

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی زیبایی حمل و نقل خودرو راهداری و حمل و نقل شهر قلعه رئیسی روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از گاردین، مقامات ایمنی خودروی آمریکا اعلام کردند که تحقیقات آنها در مورد سیستم خودران تسلا حداقل ۱۳ تصادف مرگبار را شناسایی کرده است که این ویژگی در آنها دخیل بوده است. تحقیقات همچنین نشان داد که ادعا‌های این خودروساز الکتریکی با واقعیت مطابقت ندارد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) فاش کرد که طی تحقیقات ایمنی ۳ ساله خود بر سیستم‌های خودران، که در آگوست ۲۰۲۱ آغاز شد، حداقل ۱۳ تصادف تسلا را شناسایی کرد که شامل یک یا چند کشته، و جراحات جدی بسیاری بود که در آنها سوء استفاده راننده از سیستم نقش آشکاری داشت.

همچنین شواهدی یافت شده است که ضعف سیستم تعامل راننده تسلا برای قابلیت‌های عملیاتی مجاز خودکار مناسب نبوده است، که منجر به شکاف ایمنی در این حوزه شده است.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه هاهمچنین این نگرانی را مطرح کرد که نام سیستم خودران تسلا ممکن است رانندگان را به این باور برساند که اتوماسیون قابلیت‌های بیشتری نسبت به آن دارد و رانندگان را به اعتماد بیش از حد به اتوماسیون دعوت کند.

تسلا در ماه دسامبر اعلام کرد که بزرگترین فراخوانش تا کنون، شامل ۲.۰۳ میلیون وسیله نقلیه آمریکایی - یا تقریباً تمام وسایل نقلیه خود در جاده‌های ایالات متحده - برای اطمینان از توجه بهتر رانندگان هنگام استفاده از سیستم پیشرفته کمک راننده خود بوده است.

این اداره پس از شناسایی نگرانی‌های ناشی از حوادث تصادف پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار فراخوان خودرو‌ها «و نتایج آزمایش‌های اولیه خودرو‌های اصلاح‌شده، دومین تحقیق خود را آغاز می‌کند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها  گفت که تسلا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای رسیدگی به مسائلی که به نظر می‌رسد مرتبط با نگرانی‌هایش است، منتشر کرده است، اما آنها را بخشی از فراخوان یا تصمیم دیگری برای رفع نقصی که خطر ایمنی غیرمنطقی دارد، قرار نداده است. همچنین به بیانیه تسلا استناد کرد که بخشی از راه حل، هم مالک را ملزم به انتخاب می‌کند و هم به راننده اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را برگرداند».

تسلا در ماه دسامبر گفت که کنترل‌های سیستم نرم‌افزاری خودران ممکن است برای جلوگیری از سوءاستفاده راننده کافی نباشد و می‌تواند خطر تصادف را افزایش دهد.

تسلا بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست