Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:32:35 GMT

وی ای آر موبایلی در تبریز برای پنالتی عجیب! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۰۲۲۰

وی ای آر موبایلی در تبریز برای پنالتی عجیب! (عکس)

پنالتی تراکتور صحنه‌ای بسیار جنجالی است که سبب شد تا تی تی ها به پیروزی شیرینی دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دو صحنه جنجالی در محوطه جریمه پرسپولیس و گل‌گهر، تنها صحنه های داوری روز اول هفته بیست و پنجم لیگ برتر نبودند و ساعتی پیش از شروع بازی در ورزشگاه، یک پنالتی عجیب و جنجالی هم در ورزشگاه بنیان دیزل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صحنه پس از ارسال کرنر، داور نقطه پنالتی را نشان داد تا اعتراض ذوبی‌ها برانگیخته شود.

 

مجتبی حسینی که فصل گذشته تبریز را با خاطره تلخ از دست دادن صعود به لیگ برتر ترک کرد، اعتراض شدیدی به داور انجام داد و کادرفنی ذوب آهن نیز با نمایش تصویر لحظه پنالتی به داور قصد داشتند که او را مجاب کنند از تصمیمش صرف نظر کند.

 


اعضای تیم ذوب‌آهن قصد داشتند تا اعتراض خود را با نمایش صحنه از روی موبایل نشان دهند که اذرنیا سرپرست تراکتور وارد ماجرا شد و در این جدال لفظی شرکت کرد.

 

 

ابتدا تصور می‌شد که داور خطای هند گرفته اما پیگیری‌ها حاکی از آن است که یاسر همرنگ برخورد مجتبی حقدوست با بازیکن تراکتور را پنالتی گرفته و در واقع خطای هند را مدنظر قرار نداده است.

 

این در حالی است که برخورد حق‌دوست نیز به شکلی کاملا مشکوک انجام شده و برای راستی آزمایی تصمیم داور، شاید بهتر باشد که به سراغ کارشناسان داوری رفته و نظر آن‌ها بررسی شود؛

 


رسول فروغی کارشناسان مشهور داوری، در خصوص این صحنه می‌گوید: «داور کاملا به صحنه نزدیک بود و روی صحنه تسلط کافی داشت. من فکر می‌کنم‏ تصمیم درستی گرفت و پنالتی بود.»


حسین عسگری رییس سابق دپارتمان داوری اما می‌گوید که «این صحنه پنالتی نیست و برخورد در حدی انجام نشد که پنالتی گرفته شود.»


بابک داوری نیز اعتقاد دارد که در این صحنه «پنالتی رخ داده است.»


کارشناسانی چون حیدر سلیمانی، محمد فنایی و نوذر رودنیل نیز اعتقاد دارند که صحنه واضح نیست.

 

 

در نهایت اما تصمیم یاسر همرنگ حتی با ویدیوچک دستی اعضای تیم ذوب آهن نیز تغییر نکرد و تراکتور روی همین ضربه پنالتی توسط محمد عباس‌زاده به گل رسید و سه امتیاز ارزشمند را تصاحب کرد.

 

از آن سو ذوب آهن از همان دقیقه ۱۰ بازی را از دست داد و یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شد. کادرفنی تیم ذوب آهن که این فصل با مشکلات داوری دست و پنجه نرم کرده، در این خصوص گفت: «کمیته داوران بیاید و توضیح بدهد که چرا اینقدر اشتباهات داوری باید علیه یک تیم در طول یک فصل رخ بدهد.»

 

ذوبی‌ها احتمالا به زودی شکایت خود را نیز علیه همرنگ به کمیته داوران ارسال خواهند کرد اما آنچه که از دست رفته، امتیازی ارزشمند از دیداری خارج از خانه است و حالا تراکتور با این سه امتیاز، فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان را به دست خواهد آورد.

تراکتور ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)