Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشته شدن شکارچی غیرمجاز با شلیک شکارچی دیگر در بردسیر کرمان رخ داد . شکارچیان که برای شکار گراز رفته بودند اشتباهی با شلیک مرگ دوست خود را به قتل رساندند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"جعفر غضنفری" امروز ۱۰ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: چند شب قبل دو گروه شکارچی برای شکار غیرمجاز در منطقه دهنو بیدخوان از توابع شهرستان بردسیر در کمین گراز بوده اند که متاسفانه گروه اول با مشاهده حرکت هایی لابه لای بوته ها، به تصور ورود شکار اقدام به شلیک می کنند اما گلوله آن ها به شکارچی دیگری که در همین مکان حضور داشته اصابت می کند و باعث مرگ او می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلیک مرگ اشتباهی به دوست هنگام شکار

وی افزود: شکارچی قاتل به همراه سایر همراهانش از محل متواری می شوند که با اطلاع و پیگیری موضوع توسط عوامل انتظامی و با انجام تحقیقات بعدی توسط پلیس آگاهی، عامل تیراندازی و چهار نفر از همراهانش کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع حادثه شناسایی و دستگیر شدند و از آن ها سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف شد.

غضنفری در پایان هشدار داد: اساسا داشتن سلاح غیرمجاز و انجام  شکار غیرمجاز می تواند منجر به سوانح و حوادث ناگواری همچون این حادثه بشود از این رو پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهد کرد و در این رابطه با توجه به خشکسالی های اخیر که باعث افزایش شمار حیوانات در حاشیه شهر و روستاها شده از همگان درخواست داریم از شکار آن ها خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی شکارچی قتل شکارچی قاتل اخبار حوادث شکارچی قاتل شلیک گلوله اشتباهی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی خودسوزی خودسوزی معلم اصفهانی قیمت قتل پلیس امنیت خودکشی بورس الکس اعدام جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور