Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:49:07 GMT

امیر سیاری انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۰۵۱۵

امیر سیاری انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند: حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

با ابراز مسرت و خرسندی، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که بیانگر تجارب ارزشمندتان در مسئولیت های مختلف اجرایی بویژه در قوه قضائیه است را صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند توفیقات روز افزون جنابعالی را در این سنگر خطیر و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ظل توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز مسئلت می نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیار

کد خبر 5248576

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار حبیب الله قوه قضاییه آیت الله خامنه ای مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی هیئت دولت قوه قضاییه انتخابات 1400 اسحاق جهانگیری محمد باقر قالیباف آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام حسن روحانی ایران نیروی دریایی ارتش برجام مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد