Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کنکور سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی سال ۱۴۰۰ در استان سمنان همگام با سراسر کشور در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امروز دومین روز از برگزاری کنکور 1400‌ بود و داوطلبان با توجه به شیوع کووید 19، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به محل‌های برگزاری آزمون رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت تصویری از آزمون سراسری کنکور در اصفهانبرگزاری کنکور سراسری در کیش با 762 داوطلب + تصاویربرپایی کنکور سراسری در کاشان به روایت تصویر

در ادامه گزارش تصویری برگزاری کنکور سراسری 1400 در شهرستان شاهرود را از نظر می‌گذرانید.

 

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قران کریم در سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد