Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات و طرح‌های سرمایه گذاری رودبار با اشاره به این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای بهره گیری از ظرفیت‌های بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات و گردشگری این شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته ظرفیت‌های سرمایه گذاری به ویژه در بخش گردشگری شهرستان رودبار شناسایی و تدوین شده است، گفت: در ماهیت طرح‌های ارائه شده حوزه بخش گردشگری در این جلسه و اهلیت سرمایه گذاران و توان مالی آنان برای اجرای پروژه، موضوع به صورت تخصصی در کمیته‌ای بررسی و موانع برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان بر ضرورت پیگیری مسائل زیرساختی و زیربنایی رودبار و تعیین زمانبندی مشخص اجرای پروژه‌های عمرانی و آبادانی تأکید و تصریح کرد: تکمیل طرح‌های گازرسانی یکی از اقدامات شایسته دولت بوده زیرا برای اجرای این طرح‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی رودبار و ایجاد یک انشعاب در روستاهای سخت‌گذر، بیش از سه برابر هزینه سرانه، اعتبار صرف شده است.

وی به تلاش‌های مثبت صورت گرفته در راستای دسترسی بهتر مردم به خدمات و توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: خدمات دولت که همانا دستاوردهای نظام اسلامی است، باید برای مردم بازگو شود تا برخی با سیاه نمایی اقدامات شایسته نظام را زیر سوال نبرند.

زارع با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای وظایف تکلیفی خود، باید برای جلب رضایت مردم گام بردارند، گفت: ظرفیت‌های موجود در تولید محصول مهم زیتون و سایر اقلام باغی با استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری و حمایت‌های جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای استان، گسترش پیدا کند.

وی بر لزوم پیگیری اجرای پروژه‌های آب، برق، گاز و راه روستایی توسط مدیران استانی و شهرستانی تأکید و تصریح کرد: مدیران استانی با تفویض اختیار به مدیران شهرستانی، موجب رفع بخش اعظمی از مشکلات راه فراهم سازند.

استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری‌های صورت گرفته در جهت نوسازی ماشین آلات شهرداری‌ها اشاره و توجه بیشتر به پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان رودبار با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و خیران اشاره کرد و گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی، رعایت انصاف و عدالت مورد توجه جدی باشد.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت و اهتمام بخش خصوصی و سرمایه گذاران برخی از پروژه‌های گردشگری نه فقط برای شهروندان رودبار بلکه برای گیلانیان و هموطنان نیز جاذبه و اشتغال پایدار ایجاد می‌کند، افزود: برخی پروژه‌ها همچون سد دیورش نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد پیشرفت مناسبی است که با جدیت باید دنبال شود.

کد خبر 5248589

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع شهرستان رودبار توسعه پایدار ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام کنکور سراسری انتخابات 1400 واکسن کرونا اردبیل مواد مخدر قوه قضاییه اراک سرمایه گذاران پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان