Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار، دعا، اضطراب این وضعیت بیش از ۵۱۲ هزار خانواده در کشور است، خانواده هایی که جوانان خود را راهی یکی از سرنوشت ساز ترین ماراتن های زندگی می کنند.

گفتنی است؛ این موضوع باعث شده که استرس امتحانات نسبت به سال های گذشته دوچندان شود، اما همه داوطلبان برای ساختن یک آینده روشن قدم به حوزه های امتحانی گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش؛ در این آزمون بیش از ۲۶۸ هزار خانم و ۲۴۲ هزار آقا در رشته های گروه ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کردند، همچنین نتیجه این انتخاب تنگاتنگ در نیمه ابتدایی مردادماه و نتیجه نهایی در شهریور ماه اعلام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند