Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس قانونی که به تازگی از سوی دولت کویت اعلام شده، بازگشت خارجی ها و ایرانیان مقیم کویت به آن کشور مشروط به تزریق دو دوز یکی از واکسن‌های فایزر،آسترازنکا ومدرنا یا یک دوز واکسن جانسون شده است.

دفتر نماینده مردم لارستان، از قول حسین حسین زاده آورده است: جمع زیادی از هموطنان از شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز که دارای اشتغال در کشور کویت می‌باشند و هم‌اینک برای مرخصی در ایران به سر می‌برند، قصد بازگشت به آن کشور را دارند، اما به تازگی دولت کویت برای بازگشت این عزیزان شرط تزریق واکسن کرونا قبل از عزیمت را لحاظ نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه حسین‌زاده تاکید شده است: این افراد برای بازگشت محدودیت زمانی دارند و در صورت عدم بازگشت در موعد مقرر روادید دائم آن‌ها باطل و متحمل خسارت‌های سنگین مالی و بیکاری خواهند شد. از این رو خواهشمند است جهت حل این مشکل پیگیری‌های لازم را انجام بفرمایید.

حسین زاده در این نامه از سعید نمکی و محمد جواد ظریف وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواسته نسبت به رفع این چالش و مشکل ایرانیان مقیم کشور کویت اقدامات و مساعدت و پیگیری لازم را انجام دهند و شرایط بازگشت این افراد را به محل کار و اشتغال آنها فراهم کنند.

در نامه حسین زاده آمده است: درخواست ما از وزارت امور خارجه و معاونت بین‌الملل وزارت بهداشت این است که در گفت و گو و تعامل با دولت کویت، شرایط اعلامی از سوی آن دولت تغییر یابد؛ هم اینکه واکسن‌های ایرانی، روسی و چینی به لیست اضافه شود و هم اینکه مدت زمان تزریق دو دوز واکسن کاهش یابد تا هموطنانمان به زودی به کشور کویت بازگردند و روادید و اشتغال آنان دچار آسیب نشود. 

همچنین در روزهای گذشته از سوی ایرانیانی که قصد بازگشت به کویت را داشته اند، پیگیری‌ها ومطالبات زیادی در این زمینه انجام گرفته است.

حسین‌زاده همچنین ازفرمانداری‌های شهرهای جنوبی فارس خواسته با انجام اقدامات مناسب زمینه شناسایی افرادی که بازگشت آنان به کویت ضروری است را به وجود آورند تا در صورت تغییر شرایط، دیگر اقدامات به سرعت انجام گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت امور خارجه کویت نماینده مجلس شورای اسلامی لارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت امور خارجه کویت ویروس کرونا وزارت امور خارجه کویت نماینده مجلس شورای اسلامی لارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟