Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:17:06 GMT

رقابت بیش از ۴ هزار کنکوری در بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۰۴۳

رقابت بیش از ۴ هزار کنکوری در بهبهان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معتمد نماینده تام الاختیار دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان در امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش کنکور در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می‌شود و در آزمون سراسری امسال در شهرستان ۴ هزار و ۶۸۴ نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  از این تعداد یک هزار و ۷۳۷ نفر پسر و دو هزار و ۹۴۷ نفر دختر هستند، از این تعداد سه هزار و  ۲۵۳ نفر داوطلب در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و یک هزار و ۴۳۱ نفر در دو حوزه دیگر همچون دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور به رقابت می‌پردازند.

معتقد بیان داشت: تا شنبه در ۴ نوبت آزمون برگزار می‌شود، که دیروز آزمون گروه هنر با ۳۱۵ نفر داوطلب برگزار شد و آزمون گروه علوم ریاضی و فنی با ۳۹۱ نفر داوطلب و گروه علوم انسانی با یک هزار و ۲۹۶ نفر داوطلب در امروز، آزمون گروه علوم تجربی برگزار شد و در روز جمعه با دو هزار و  ۲۰۵ نفر داوطلب و آزمون گروه زبان خارجه با ۵۱۷ نفر داوطلب در روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری داوطلبان کنکور نفر داوطلب آزمون گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند که گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت، رقابت خود را آغاز کردند.

علی نظری افزود: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

وی اظهارداشت: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم نیز هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور