Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نگران ایجاد یک رانت‌خواری بزرگ به بهانه ایجاد این شهرک سلامت قزوین هستیم و البته در صورت رفع شبهات طرح یادشده یکی از حامیان اصلی اجرای این‌گونه طرح‌ها با محوریت سلامت و گردشگری خواهم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فاطمه محمدبیگی در دیدار با امیر خیلیان، مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین و معاونان او به وجود ابهامات جدی و پرسش‌های بسیار پیرامون احداث شهرک سلامت در استان قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: ما نگران ایجاد یک رانت‌خواری بزرگ به بهانه ایجاد این شهرک هستیم و یا اینکه با پوشش قانونی احداث شهرک سلامت تخلفاتی در سطح استان صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در صورت رفع شبهات طرح یادشده یکی از حامیان اصلی اجرای این‌گونه طرح‌ها با محوریت سلامت و گردشگری خواهم بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه این دیوان محاسبات یک دستگاه اثرگذار و کاملاً تخصصی و فنی است، اضافه کرد: دیوان محاسبات بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی است که با تقویت آن می‌توان شاهد پیشگیری بسیاری از تخلفات اداری بود.

محمدبیگی ادامه داد: مطالبه جدی ما پیشگیری از وقوع جرم است؛ از این رو با تقویت سازوکار نظارت میدانی، مستمر و سریع در دیوان محاسبات می‌توان به این راهکار مهم و اثرگذار دست یافت. در ضمن ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌ها دید آینده‌محور به مدیران می‌دهد و به مجلس و دولت کمک می‌کند تا از مدیران سالم و کارآمد برای اداره امور استفاده کنند.

بودجه 1400 گرایش محرومیت‌زدایی دارد

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری و تاکید نمایندگان مجلس اصلاحات خوبی در بودجه 1400 رخ داد و می‌توان گفت شاخصه اصلی بودجه امسال روش حل مسئله و سمت‌وسوی بودجه به سمت محرومیت‌زدایی و توجه به معیشت اقشار ضعیف است.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: دولتی‌ها در اجرای قانون حمایت از معلولان اخلال ایجاد می‌کنندکم‌ و کیف تولید واکسن کرونای ایرانی از زبان دبیر کمیسیون بهداشت مجلس؛ احتمال بالای تولید انبوه واکسن ایرانی از خرداد 1400دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: آب، جمعیت و انقلاب اقتصادی 3 ابرچالش کشور در قرن آینده هستند

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست بودجه 1400 و ویژگی‌های این بودجه در برش استانی مورد بررسی محمدبیگی نماینده مردم قزوین و خلیلیان مدیرکل دیوان محاسبات قرار گرفت و برای ارتقای بودجه استان قزوین و نظارت دقیق بر هزینه‌کرد مؤثر بودجه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان لایحه بودجه 1400 محرومیت زدایی استانداری قزوین کمیسیون بهداشت و درمان لایحه بودجه 1400 محرومیت زدایی استانداری قزوین کمیسیون بهداشت مجلس دیوان محاسبات شهرک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان