Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:54:55 GMT

مزار شهدای حادثه هفتم تیر در بهشت زهرا (س) گلباران شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۳۹۹

مزار شهدای حادثه هفتم تیر در بهشت زهرا (س) گلباران شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه مزار شهدای حادثه هفتم تیر در بهشت زهرا (س) در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، گلباران شد.

بر اساس این گزارش مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا (س) تهران با حضور مردم مؤمن و انقلابی، خانواده معظم شهدا و شماری از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان گلباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در این مراسم که با قرائت قرآن کریم، زیارت عاشورا و ذکر خاطره شهید زنده فاجعه تروریستی هفتم تیر مرتضی محمودی همراه بود، شرکت کنندگان با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره قافله سالار شهیدان انقلاب اسلامی دکتر شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشتند.

کد خبر 5248613

منبع: مهر

کلیدواژه: بهشت زهرا س گلباران مزار شهدا حقوق بشر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام کنکور سراسری واکسن کرونا انتخابات 1400 مواد مخدر اردبیل قوه قضاییه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • غیرتی که در خون غلتید
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا