Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:13:22 GMT

تساوی بدون گل استقلال و آلومینیوم در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۴۴۰

تساوی بدون گل استقلال و آلومینیوم در نیمه نخست

مصاف استقلال و آلومینیوم اراک در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

بازی در ابتدای کار بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان منصوریان در دقیقه ۵ و روی فرار حامد  پاکدل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آبی‌پوشان داشتند اما واکنش سید حسین حسینی مانع گلزنی آلومینیوم شد.

در ادامه تیم آلومینیوم فشار بیشتری در نیمه زمین استقلال آورد اما دفاع آبی‌پوشان باعث شد نتیجه بازی بدون گل پیش برود.

آبی‌پوشان پس از فشار تیم حریف سعی کردند به دروازه حریف نزدیک شوند اما حملات نصفه و نیمه شاگردان مجیدی نتوانست استقلال را به گل اول برساند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، آبی‌پوشان فرصت مناسبی برای گلزنی روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۳۲ داشتند اما شوت مهدی قایدی با واکنش دروازه‌بان آلومینیوم همراه شد و به تیر دروازه برخورد کرد.

سفید پوشان اراکی در دقایق پایانی باز هم سعی داشتند خود را به محوطه جریمه استقلال نزدیک کنند اما حملات این تیم نتیجه‌ای نداشت و بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب آلومینیوم اراک:‌ حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال آلومینیوم اراک ليگ برتر فوتبال ایران استانی ورزشی تساوی بدون گل آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز