Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلوسی روز پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که افتخار می کنیم او (لیز چنی ) موافقت کرده است در این کمیته فعالیت کند.

به گزارش سی ان ان، لیز چنی نیز  اعلام کرده است افتخار می کنم که عضو کمیته تحقیق ۶ ژانویه کنگره هستم.

چنی گفته است کسانی که مسئول حمله به کنگره هستند باید پاسخگو باشند و کمیته منتخب آن مسئولیت را به روشی حرفه ای ، سریع و غیرحزبی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ریاست کمیته را بنی تامپسون نماینده دموکرات می سی سی پی و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان بر عهده خواهد داشت  که قبلاً نیز شورش های ۶ ژانویه در پایتخت را بررسی کرده است.

 بنی تامپسون،  زوئی لوفرگن، آدام شیف، پیت آگوییلار، استفانی مورفی، جیمی راسکین و الین لوریا هفت عضو دیگر این کمیته هستند.

مجلس نمایندگان آمریکا به تشکیل کمیته ای منتخب برای تحقیق در مورد حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا در ماه ژانویه با ۲۲۲ رای موافق و ۱۹۰ رای مخالف رأی داد.

آدام کینزینگر و لیز چنی تنها جمهوری خواهانی بودند که به تشکیل این کمیته رای مثبت دادند.

لیز چنی نفر سوم جمهوری‌خواهان در این مجلس است که به دلیل انتقادهایش از ترامپ در ماه مه از این حزب اخراج شد.

این کمیته، که از اعضای هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در آن حضور دارند، می‌تواند تحقیقات خود را با احضار شهود پیگیری کند. 

پلوسی در بیانیه ای ششم ژانویه همزمان با حمله حامیان ترامپ به کنگره  را یکی از تاریک ترین روزها در تاریخ کشورش توصیف کرده و گفته بود کمیته منتخب به دنبال کشف حقایق درباره این حمله خواهد

بود و درباره حقایق و علت این حمله تحقیق و گزارش خواهد داد و توصیه هایی را درباره جلوگیری از حملات مشابه در آینده ارائه خواهد داد.

بسیاری از جمهوریخواهان نگران این تحقیقات و نقش ترامپ و گروه های راست افراطی نماینده وی در این حمله هستند.

تلاش برای تشکیل کمیسیونی مستقل و مورد حمایت هر دو حزب برای رسیدگی به حادثه حمله به کنگره آمریکا پیشتر در مجلس سنا با شکست روبرو شده بود.

برچسب‌ها کنگره آمریکا واشنگتن نانسی پلوسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا واشنگتن نانسی پلوسی کنگره آمریکا واشنگتن نانسی پلوسی کنگره آمریکا لیز چنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو