Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی تصاویر نامشخصی توسط عکاس ماجراجو و گروه همراهش گرفته شده که این تصاویر حاکی از وجود روح پزشکی در یک بیمارستان است.که این اتفاق وحشتناک غافلگیری بزرگی برای این گروه بود.

به گزارش برنا؛ شاید بارها در مورد روح مطالبی خوانده یا شنیده اید اما دیدن و یا لمس آن بدون شک برای همه سرشار از ترس و وحشت است تصور ما از وجود روح همیشه در مکان های قدیمی و ویرانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکان هایی که متروکه بوده و هیچ کسی در آن رفت و آمدی ندارد در این بخش گزارشی وحشتناک می خوانید که حضور یک روح سرگردان در یک بیمارستان متروکه حتی شکارچی روح را هم به وحشت انداخته است.

جیمی لِی براون یک «شکارچی روح» است و این بار به یک بیمارستان متروکه رفته است. او پس از انتشار این تصاویر اعتراف کرده که ترسیده است!گفته می شد که در این بیمارستان متروکه روح وجود دارد. جیمی نیز به آنجا رفته بود تا خودش گردش در یک بیمارستان متروکه را تجربه کند، اما پس از انتشار تصویر متوجه شد که «چیزی شبیه به یک پزشک» در یکی از عکس هایش وجود دارد.

جیمیِ 21 ساله در راهروی بیمارستان سنت توماس قدم می زد. این بیمارستان در «استاک پورت» انگلستان واقع شده است. در حالی که هیچ خدمه ای در این بیمارستان مشغول به کار نیست، «صدای پا» احساس ترس و وحشت خاصی به این گروه القا کرده بود. همین صدای پا سبب شد تا آن ها کمی دستپاچه شوند و درست عکس ها را بررسی نکنند.

این دوستداران دنیای ماورا از ترس به سمت بیرون از بیمارستان دویدند، اما خانم براون وقتی داشت عکس ها را می دید متوجه این «غافلگیری بزرگ» شد. او گفت:ترسناک بود. آن روح جلوی بالابر ایستاده بود؛ درست همان جایی که دوست من داشت می رفت. قصد ما از رفتن به آنجا این بود که بخندیم و کمی هم ماجراجویی کنیم. در طول این ماجراجویی هم مدام صدای پا می شنیدیم اما چیزی ندیده بودیم.»

بر اساس این گزارش، هزاران بیمار روانی در سنت توماس پذیرش شده بودند. این ساختمان بیش از یک دهه پیش بسته شد و در دوران ویکتوریا یک «نوانخانه» بوده است که به آن «گرابر» می گفتند. البته افراد دیگری نیز در گذشته تجربه مشابهی در اینجا داشته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان بیمار روانی بیمارستان متروکه روح سرگردان بیمارستان متروکه یک بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول در چالش بلایند رنکینگ انتخاب بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال شرکت کرد.

دانلود (7.9MB)

دیگر خبرها

  • صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو: فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کنه! / زیرنویس فراسی
  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است