Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از اعلام خطای هند سید مهدی حسینی با صدای بلندی به تصمیم مهدی سیدعلی اعتراض کرد.

* پس از سوت پایان بازی در نیمه اول، پوریا آریا کیا به سمت داور وسط رفت و با او در مورد خطای هند حسینی صحبت کرد. گفت‌وگوی بازیکن آلومینیوم و سیدعلی در نهایت با خوش و بش آن‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* احمد موسوی که در نیمه دوم جای محمد دانشگر را در ترکیب استقلال گرفت، قبل از شروع این نیمه با منصوریان خوش و بش کرد.

*داود رفعتی، ناظر بازی پیش از آغاز نیمه دوم به حضور برخی افراد متفرقه روی سکوها معترض شد و به همین دلیل سید‌علی تا زمان مشخص نشدن تکلیف این افراد متفرقه سوت شروع نیمه دوم را به صدا درنیاورد.

* سیاوش یزدانی در دقیقه 52 پس از خطا روی سعید باقرپسند به داور اعتراض کرده و اعتقاد داشت باید خطای بازیکن آلومینیوم اعلام شود. 

* در دقیقه 53 فرشید اسماعیلی پس از روی زمین افتادن، توپ را با دست گرفت و به همین دلیل داور خطای این بازیکن را اعلام کرد. البته برخلاف بازیکنان آلومینیوم که اعتقاد داشتند سیدعلی باید این خطا را پنالتی می‌گرفت، آبی‌‍ پوشان اعتقاد داشتند اسماعیلی خطایی مرتکب نشده است. 

* در دقیقه 57 فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور به تصمیم داور معترض شدند و به همین دلیل سید علی با آمدن به کنار زمین، به آنها تذکر داد.

* در دقیقه 60 محمد حسین مرادمند در برخورد با بازیکن آلومینیوم با سر روی زمین افتاد. وی پس از اینکه متوجه شد سیدعلی خطایش را اعلام کرده با تعجب به تصمیم داور اعتراض کرد.

* مرادمند که در نیمه دوم چندین بار دچار مصدومیت شد، برای لحظاتی لنگ لنگان به بازی ادامه داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم و استقلال هفته بیست و پنجم لیگ برتر علیرضا منصوریان فرهاد مجیدی آلومینیوم اراک استقلال نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏