Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیمریک لاپورته معتقد است که اسپانیا نمی تواند اشتباه کند چون کوچک ترین اشتباه به بازگشت به خانه منتهی می شود.

آیمریک لاپورته، مدافع تیم ملی اسپانیا همراه با سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی با سوئیس حاضر شد. به گزارش طرفداری و به نقل از گل اسپانیا، آیمریک لاپورته در مورد بازی مقابل سوئیس گفت:

فکر می کنم تمام بازی ها بسیار مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای اینجا بودن جنگیده ایم و باید به تمام بازی های پیش رو به عنوان فینال نگاه کنیم. ما می دانیم که نمی توانیم اشتباه کنیم و شکست بخوریم چون کوچک ترین اشتباهی به بازگشت به خانه منتهی می شود. هدف ما همانند هدف سایر تیم هاست و آن هدف این است که تا جایی که ممکن است در این رقابت پیش برویم و مقابل سوئیس پیروز شویم.

اسپانیا مدعی قهرمانی است؟

نمی دانم. ما تیم بسیار خوبی داریم و این را نشان داده ایم. گروهی تماشایی، شکست دادن ما بسیار سخت است، ما در چندین بازی پیروز شده این و به همین دلیل است که اکنون در یک چهارم نهایی هستیم. بی صبرانه منتظر این دیدار و باقی بازی ها هستیم.

سختی صعود با دریافت سه گل؟

فکر می کنم که اگر پنج گل بزنی و سه گل بخوری، صعود می کنی. اگر بیش از چیزی که گل می خوری، گل بزنی، صعود می کنی. ما باید اشتباهاتمان را تصحیح کنیم اما مهم ترین چیز این است که پیروز شویم و ما این کار را انجام داده ایم.

این که حریف شما سوئیس است و فرانسه نیست، فشار را برای تو کمتر می کند؟

شاید بله و شاید هم نه. من روی بازی با سوئیس تمرکز کرده ام، ما تمایل زیادی برای پیروزی داریم و امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود.

اریک گارسیا و بازی در کنار او؟

ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم تا با هم در یک رختکن حاضر باشیم. او بازیکن فوق العاده ای است، بسیار جوان است و چیزهای زیادی در پیش روی خود دارد. ما از همه لحاظ خیلی خوب مکمل یکدیگر هستیم و نمی توانم فقط یک مورد را بگویم. خیلی خوشحالم که با او در یک رختکن حضور دارم.

بازی در مقابل قدرت های بزرگ بهتر است یا تیم هایی که درخشیده اند و در مرکز توجهات هستند؟

در دو بازی اول ما لایق چیزی بیشتر بودیم و آن بازی ها برای ما گران تمام شد اما در فوتبال این چیزها طبیعی است. در اینجا همیشه نمی توانید 3-0 پیروز شوید. در اینجا رقیبانی هستند که می خواهند پیروز شوند و به بازی کردن ادامه دهند. ممکن است این درست باشد که ما مقابل تیم های بزرگ بهتر بوده ایم اما همه این تیم ها بزرگ هستند.

تصمیمت برای بازی برای اسپانیا و انتظارات؟

فکر می کنم بارها این را گفته ام. من از حضور در اینجا و این که با این بازیکنان در یک گروه هستم، بسیار خوشحالم. بازیکنان، کادر فنی و رئیس بسیار خوب از من استقبال کردند. من از این بابت خیلی خوشحالم.

چیزهایی که باید برای کاهش گل های دریافتی بهبود دهید؟

همان چیزی که قبلاً گفته ام، ما باید کاری را که در آن بهترین هستیم انجام دهیم و آن داشتن مالکیت توپ و ایجاد موقعیت خطرناک است و در این مورد، ما 10 دقیقه پایانی بازی قبل را تحلیل کرده ایم و آن قدرها هم بد نبوده ایم. تیم های ملی دیگر نیز شرایطی مشابه شرایط ما را تجربه کرده اند. ما باید از خودمان انتقاد کنیم و به این فکر کنیم که چنین چیزی دیگر نباید اتفاق بیافتد.

 همچنین بخوانید:

لوئیز انریکه: تیم بهتری نسبت به اسپانیا در یورو 2020 ندیده ام

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی | ایران با کره و عراق هم گروه شد برترین های قرن با مهدی امیرآبادی: امیدوارم علی دایی به فوتبال برگردد اما در قامت رییس AFC! خاطره بازی با حمید علیدوستی: بعد از جام ملت های آسیا با وانت به خانه برگشتم! رسمی؛ لیونل مسی بازیکن آزاد شد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تمدید نمی کند / اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آیمریک لاپورته بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟