Web Analytics Made Easy - Statcounter

جت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت برکاته
ریاست محترم قوه قضائیه
انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)  را صمیمانه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله در سایه فقاهت و تحصیلات حقوقی، سابقه طولانی وتجارب ارزشمند حضرتعالی در سطوح مختلف قوه قضائیه، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت اطلاعات و... شاهد موفقیت های روزافزون دستگاه قضایی در راستای تحقق هر چه بهتر عدالت در جامعه اسلامی خواهیم بود. رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عباس محمد حسنی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده ولی فقیه عقیدتی سیاسی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند