Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل بنیاد احسان گفت: ۲۷ هزار گروه جهادی با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری دارند که یک ظرفیت عظیم در اداره کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید سلیمانی امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دفتر ائمه جمعه خانه اصلی بچه‌های انقلاب و گروه‌های جهادی است اظهار داشت: بر همین اساس برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز ائمه جمعه محور کار قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آقا در مدیریت کلان و راهبردی نظام با چشم‌انداز تمدن سازی راهبردی دارند و در این راهبرد جوان مومن انقلابی یک ظرفیت بسیار مهم است که صرفا به‌کارگیری این نیروی با‌انگیزه در تشکیلات حکومتی نظام نیست.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تاکید بر اینکه با گفتمان‌سازی رهبری رویش‌های جدیدی در کشور اتفاق افتاده است خاطر‌نشان کرد: در ایام کرونا این رویش‌ها خود را نشان داد و سرمایه اجتماعی کشور در ابعاد مختلف نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه در هر محله گروه‌های جهادی تشکیل شده و در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کنند که نیاز به پشتیبانی دارند افزود: 27 هزار گروه جهادی در کشور با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری دارند که یک ظرفیت عظیم در اداره کشور با کمک مردم است.

کمک به درمان 10000 زوج نابارور به همت ستاد اجرایی فرمان امامامام جمعه کرمان: مناطق محروم جنوب و شرق استان کرمان نیازمند حضور گروه‌های پزشکی تخصصی جهادی استروایت تسنیم از تلاش گروه جهادی هیئت تعزیه‌خوانی ده‌زیار؛ وقتی در نوروز هم هیئت تعطیل نیست + تصاویر

سلیمانی با بیان اینکه امروز در سفر به کرمان مشکل کم آبی در حاشیه شهر کرمان بررسی شد تصریح کرد: با اقداماتی می‌توان در کوتاه مدت برخی از مشکلات را در این تابستان برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم با کمک گروه‌های جهادی زیرمجموعه ستاد این مشکل را در کوتاه‌مدت برطرف کنیم گفت: رهبر معظم انقلاب هم بر واگذاری مدیریت کارها به مردم تاکید دارند.

به گزارش تسنیم سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امروز به همراه محمد‌علی روح‌اللهی مدیر‌عامل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از سه نقطه حاشیه‌نشینی در شهر کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/511/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان گروه های جهادی استان کرمان گروه های جهادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها