Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتصاب حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپردن سکان قوه قضاییه به جنابعالی که در زمره بزرگ مردان مصمم، صادق، قاطع و موفق دستگاه قضا می‌درخشید را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک این انتصاب مبارک فرصت نوینی برای اجرای همه جانبه سند تحول قضایی و جهت گیری‌های بیانیه گام دوم انقلاب قلمداد و به مدد تجارب ارزشمند و کارنامه درخشان آن برادر فاضل طی چهار دهه خدمت و نقش آفرینی‌های موفق و ماندگار در دستگاه قضا، نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام و پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به ویژه نیرو‌های کارآمد، صالح و پاکدامن قوه قضاییه خواهد بود.

دوام توفیق آن فقیه عالیقدر و روحانی مجاهد، انقلابی و ولایی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاجی صادقی غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند