Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:31:32 GMT

انتقام وحشتناک از مرد همسایه!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۱۱۳

انتقام وحشتناک از مرد همسایه!

مرد کینه جو به دلیل پرداخت نشدن شارژ ماهیانه ساختمان خودرو همسایه را آتش زد.

به گزارش ایمنا، آتش سوزی خودرو در باغ فیض ماجرای عجیبی داشت. مرد کینه جو به دلیل پرداخت نشدن شارژ ماهیانه ساختمان باعث آتش سوزی خودرو در پارکینگ شد پس از آتش سوزی خودرو عامل این حادثه بازداشت شد.

مرد جوان که شارژ ساختمانش را پرداخت نکرده بود، خودرویش در پارکینگ به صورت عمدی آتش زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حادثه مأموران پلیس دستور گرفتند عامل یا عاملان حادثه آتش سوزی عمدی خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

خرداد ماه امسال مأموران پلیس باغ فیض غرب تهران در جریان یک فقره آتش سوزی خودرو در پارکینگ خانه‌ای قرار گرفتند. با شکایت صاحب خودرو تیم پلیسی مأموریت پیدا کرد تا عامل یا عاملان آتش سوزی را شناسایی و دستگیر کنند.

مأموران پلیس با حضور در صحنه و بررسی‌های کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب متوجه شدند آتش سوزی ماشین پژو پارس توسط یکی از اهالی ساختمان صورت گرفته است.

مأموران پلیس پس از چک کردن دوربین‌های مداربسته به مرد جوانی که در طبقه دوم همان ساختمان زندگی می‌کرد مشکوک شدند. مرد جوان در تحقیقات اولیه، با تناقض گویی در زمان وقوع ارتکاب جرم ظن تیم پلیسی را برانگیخت.

مأموران پلیس پی بردند متهم به دلیل اختلافات شخصی با همسایه اش ماشین پژو پارس او را نیمه شب به وسیله بنزین در پارکینگ به آتش کشیده و از محل حادثه فرار کرده است.

مأموران انتظامی با توجه به حساسیت موضوع مرد خلافکار را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها با توجه به فیلم دوربین مدار بسته صراحتاً به آتش زدن خودرو به دلیل اختلاف با مرد همسایه بر سر پرداخت شارژ ماهانه ساختمان در اردیبهشت اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کد خبر 504438

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث حوادث و سوانح قتل ناموسی آتش سوزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی خودرو مأموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)