Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:41:35 GMT

نامه شیرر به ساوت‌گیت: گرت لازم نیست عذرخواهی کنی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۱۴۵

نامه شیرر به ساوت‌گیت: گرت لازم نیست عذرخواهی کنی

آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از گرت ساوت‎‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، خواست تا ناکامی انگلیس در یورو 1996 را فراموش کند.

به گزارش "ورزش سه"، در آن مسابقه تاریخی انگلیس برابر آلمان در یورو 96، آلن شیرر با گل کردن پنالتی خود هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای پیروزی انگلیس انجام داد، اما گرت ساوت‌گیت پنالتی خود را از دست داد تا حذف از یورو در دیدار نیمه نهایی خاطره ای تلخ و ماندگار در ذهن انگلیسی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرر اکنون از ساوت‌گیت خواسته تا از دست دادن آن پنالتی برابر آلمان را فراموش کند.

پیش از رویارویی انگلیس و آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 که سه‌شنبه شب گذشته اتفاق افتاد، هیاهوی بسیاری پیرامون این مسابقه وجود داشت، اما هیچ کدام به اهمیت رستگاری ساوت‌گیت نبودند.

 

 

ساوت گیت که 25 سال پیش در همین ورزشگاه ومبلی لندن با از دست دادن پنالتی خود حکم به حذف انگلیس داده بود، بالاخره فرصتی پیدا کرد تا از شر شیاطین گذشته خلاص شود. شاگردان ساوت گیت 2-0 آلمان را شکست دادند تا با پشت سر گذاشتن اشباح گذشته، صعودی شیرین به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشند.

 

اکنون شیرر که زننده اولین پنالتی انگلیس در یورو 96 بود و آن را به تور دروازه دوخت، در ستون خود در روزنامه اتلتیک خطاب به ساوت‌گیت گفته که نیازی نیست بابت از دست دادن آن پنالتی تاریخی عذرخواهی کند. او نوشته است: گرت، لازم نیست که به خاطر یورو 96 از ما عذرخواهی کن، فراموشش کن، ما به تو افتخار می کنیم."

 

 

شیرر در ستون خود نامه سرگشاده‌اش خطاب به ساوت گیت را اینگونه آغاز کرد: "و این چیزی است که زندگی به من آموخته؛ برای اینکه بتوانی قدردان چیزهای خوب باشی، باید رنج این گندکاری‌ها را تحمل کنی."

شیرر البته بهتر از همه قدر این جملات را می داند؛ او در حالی پا به یورو 96 گذاشت که روی فرم نبود و همه دعوت شدنش به تیم ملی را زیر سوال برده بودند، اما بعد از گلزنی در نخستین بازی، دوباره آن شم طلایی گلزنی‌اش را به دست آورد.

شیرر در ادامه نوشت: "و اگر بارها و بارها برای انجام کار پیش‌قدم شوی، بالاخره هر از گاهی اشتباه خواهی کرد. تو اشتباه کردی گرت. اما مسئولیت آن را بر عهده گرفتی و جبران کردی و اکنون زمان آن است که بالاخره از بار آن اشتباه خلاص شوی و بگذاری تا بقیه ما به تو برسیم.

هیچ کدام از ما نیاز نداریم که تو را ببخشیم چرا که اصلا چیزی برای بخشیدن وجود ندارد. من به تو نگاه می کنم و انگلیس را می بینم. و همچنین خودم را."

یورو 2020 آلن شیرر گرت ساوت گیت (سرمربی) تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورو 2020 آلن شیرر گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس ساوت گیت تیم ملی یورو 96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • گل په‌په‌لو به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد