Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر برابر ماشین‌سازی تبریز پیروز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 امشب و در دیداری حساس در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم میزبان تیم قعر جدولی ماشین‌سازی تبریز بود؛ دیداری حساس و نفس‌گیر که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای سایر مدعیان به‌ خصوص پرسپولیس حائز اهمیت بوده و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی زردپوشان، قهرمانی سپاهان را سخت‌تر می‌کرد.

سپاهان در حالی آماده مصاف با ماشین‌سازی شد که هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان تن به تساوی بدون گل داده و با از دست دادن 2 امتیاز حساس صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرده بود. شاگردان نویدکیا در 24 بازی قبلی خود 14 برد، 7 تساوی و 3 شکست به دست آورده و با اندوختن 49 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشتند. در آن سو ماشین‌سازی که اصلی‌ترین گزینه سقوط به شمار می‌رفت؛ در 24 بازی قبلی خود تنها یک برد داشته و با کسب 8 تساوی و 15 شکست تنها 11 امتیاز به دست آورده و در قعر جدول رده‌بندی ایستاده بود.

محرم نویدکیا سپاهان را در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی،  دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، سیدمحمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده به زمین فرستاد.

وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری، محمدامین رضایی، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری نیز ترکیب ماشین‌سازی تبریز را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

در دقیقه 8 سپاهانی‌ها روی یک ضدحمله صاحب موقعیت گلزنی شدند و محمد محبی با پاسی دقیق توپ را به یاسین سلمانی رساند اما شوت سلمانی پس از برخورد به مدافع ماشین‌سازی به کرنر رفت و راهی به دروازه این تیم نیافت.

در دقیقه 17 سجاد شهباززاده روی پاس دقیق امید نورافکن ضربه سری روانه دروازه ماشین‌سازی تبریز کرد اما ضربه خطرناک او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 19 شوت سرکش احسان حاج‌صفی از راه دور از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

در دقیقه 23 سجاد شهباززاده باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما دروازه‌بان ماشین‌سازی مانع از گلزنی زردپوشان شد.

 در دقیقه 32 سپاهان به وسیله یاسین سلمانی موفق شد دروازه ماشین‌سازی را باز کند اما داور این دیدار این گل را مردود اعلام کرد. گویا پیش از به ثمر رسیدن گل داور خطای یاسین سلمانی روی سیروس صادقیان را اعلام کرده بود.

 در دقیقه 36 ماشین‌سازی دست به ضدحمله‌ای برق‌آسا زد اما پیام نیازمند شوت ناگهانی و سرکش هاتف نادری را با دو دست مهار کرد تا دروازه سپاهان فرو نریزد. 

در دقیقه 44 سپاهانی‌ها بار دیگر شوت سرکشی روانه دروازه ماشین‌سازی کردند اما مهدی رستمی مدافع این تیم این توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 45+1 شوت از راه دور بهمن سالاری را پیام نیازمند به کرنر فرستاد تا دروازه سپاهان همچنان بسته بماند.

نیمه نخست این دیدار پس از سپری شدن وقت‌های تلف‌شده با تساوی بدون گل 2 تیم به پایان رسید.

نویدکیا: بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی مقابل ماشین‌سازی داریم/ اخبار نقل و انتقالات سپاهان دروغ محض استخلعتبری: تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی سپاهان را کم نمی‌کند/ رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشتتقابل حساس سپاهان و ماشین‌سازی در اصفهان/ در انتظار لغزش رقیب

در ابتدای نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه نخست این بازیکنان ماشین‌سازی بودند که بازی را رو به جلو آغاز کردند تا بتوانند توپ را به تور دروازه سپاهان برسانند.

در دقیقه 50 بازی روی اشتباه بازیکنان ماشین‌سازی تبریز سپاهان صاحب موقعیت کرنر شد که ارسال حاج‌صفی روی دروازه را بازیکنان سپاهان با بی‌دقتی به بیرون زدند.

در دقیقه 53 بازی بازهم بازیکنان سپاهان از جناحین سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشتند که ارسال حسینی راه به جایی نداشت و از گوشه محوطه جریمه به بیرون رفت.

در دقیقه 55 بازی بازیکنان سپاهان پاس‌های خوبی را رد و بدل کردند و محبی پاس پشت پای بسیار زیبایی را به سلمانی رساند که ضربه نه‌چندان خوب این بازیکن راه به جایی نداشت.

در دقیقه 58 ایمان باصفا از ماشین‌سازی با علی نجفی تعویض شد، محمد محبی هم در همین دقیقه جای خودش را به خلعتبری داد.

در دقیقه 60 بازی ارسال خطرناک نورافکن به روی دروازه به خلعتبری رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 65 بازی یاسین سلمانی با سرعت وارد محوطه جریمه شد که ارسال کوتاه این بازیکن را مدافع ماشین‌سازی به کرنر فرستاد و در ادامه ارسال حاج‌صفی به نژادمهدی رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه شد اما باز هم گل سپاهان اما این بار به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد.

در دقیقه 67 بازی ارسال زیبای خلعتبری از همه مدافعان ماشین‌سازی گذشت و به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه این بازیکن وارد دروازه ماشین‌سازی شد.

سپاهان پس از گلی که به ثمر رساند سعی کرد بازی را کنترل کند و تا دقیقه 85 بازی موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد اما در دقیقه 85 پاس زیبای سلمانی به میرزایی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت استفاده کند و ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

در ادامه ارسال بازیکن سپاهان از روی نقطه کرنر به میانه محوطه جریمه روی سر میرزایی فرود آمد که ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 2+90 سجاد شهباززاده صاحب یک موقعیت تک به تک شد که ضربه این بازیکن را دروازه بان ماشین‌سازی دفع کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/168/ف

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیرون رفت در دقیقه دروازه ماشین سازی ماشین سازی تبریز ضربه این بازیکن سجاد شهباززاده یاسین سلمانی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!