Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجم ویدئو: ۵.۶۲M | زمان ویدئو: ۰۰:۰۰:۳۰ دانلود فایل ویدئویی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از هواداران مان معذرت خواهی می کنم‌ چون بد جایی باختیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  از هواداران مان معذرت خواهی می کنم‌ چون بد جایی باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم خوب پیکان هم تبریک می گویم که سه امتیاز را گرفت. از بچه های خودمان هم تشکر می کنم و هیچ کدام کوتاهی نکردند.

وی ادامه داد: پیکان تا دقیقه ۲۵ بهتر از ما بود اما در ادامه بازی متعادل شد.  هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه داشتند اما پیکان یکی از آنها استفاده کرد و به گل رسید.متاسفانه ما نتوانستیم در این بازی گل بزنیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم شرایط‌مان بهتر می شد و می توانستیم نفس راحتی بکشیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: از نظر من همه بچه ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، مقصر فقط و فقط خودم هستم و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد داوری تاکید کرد: حرف‌های زیادی وجود دارد اما بهتر است نگوییم. می‌دانستم این اتفاق می افتد ، اما در مجموع به آنها خسته نباشید می گویم.

 الهامی عنوان کرد:  تا زمانی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود دیگر به نساجی بر نمی گردم چون بیش از این نمی توانم کاری انجام دهم، بچه های ما بیش از اندازه تلاش می‌کنند اما این دستمزد شان نیست. مدیران نساجی هم  بهتر است دنبال مربی باشد که بتواند برای آنها کاری انجام دهد.  من تحمل این شرایط را ندارم.

الهامی ادامه داد: این همه سال زحمت کشیدم آبرو جمع کردم اما با این شرایط تعارفی ندارم و دیگر بر نمی گردم. از تیم خوب نساجی و مدیران آنها تشکر می کنم اگر تا الان نتیجه حاصل نشده قطعاً مقصر من هستم.

وی اظهار داشت:  نمی‌شود یک حکم را سه روزه بدهند اگر دوست دارید اتفاقاتی که خودتان می‌خواهید بیفتد دیگر چه نیازی به من و امثال تارتار وجود دارد این کارها دیگر از دست من مربی خارج است.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه وامدار هواداران مازندرانی هستم گفت:  از آنها خداحافظی می کنم اگر من اینجا نشسته باشم حق آنها را نمی دهند. متاسفانه ۳ امتیاز را در کیسه خلیفه کرده و هدیه می‌کنند و با این شرایط ماندن من جایز نیست چون مضر هستم.  روز گذشته می‌خواستم استفاده کنم اما مدیران نساجی خواهش کردند که مقابل پیکان هم نیمکت بنشینم.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی ساکت الهامی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!