Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:03:52 GMT

الهامی: از مردم مازندران خداحافظی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۳۸۲

الهامی: از مردم مازندران خداحافظی می‌کنم

سرمربی نساجی نسبت به شرایطی که در فوتبال ایران و بین تیم‌های قعر جدول به وجود آمده از سمت خود استعفاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که در هفت مسابقه اخیر لیگ برتر همراه با نساجی مازندران پنج پیروزی کسب کرده و تیمش را تا حدودی از منطقه خطر دور کرده بود، تیمشامروز در یک بازی نزدیک با یک گل مقابل پیکان شکست خورد ولی شرایطی که برای آنها به وجود آمده، موجب شد تا این سرمربی از سمت خود کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهامی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان گفت: قبل از هر چیز صمیمانه از طرف خودم که مسؤول این شکست هستم، از هوادارانمان عذرخواهی می کنم. به تیم خوب پیکان تبریک می‌گویم که جانانه جنگیدند و توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند. به مجموعه پیکان، کادر فنی این تیم و به ویژه آقای تارتار تبریک می‌گویم.

 

او ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و دستشان درد نکند. اگر اشتباهی بوده، مقصر من هستم چون آنها تمام کارهایی که خواستم را اجرا کردند، هیچ کدام کوتاهی نکردند و من مسؤول شکست هستم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: در ۲۵ دقیقه ابتدایی مسابقه اصلا خوب نبودیم و پیکان خیلی بهتر از ما کار کرد، اما پس از آن بازی متعادل‌تر شد و از دقیقه ۳۰ به بعد بهتر شدیم و به بازی برگشتیم. در نیمه دوم بازی متعادل پیش می رفت و هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای داشتند. در این بحث پیکان از فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید. ما هم از فرصت خودمان بهره نبردیم و گل نزدیم. اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، کارمان تا حدودی راحت‌تر و هموارتر می‌شد و می‌توانستیم یک نفس راحت بکشیم، اما متاسفانه نشد. از تک‌تک بازیکنان عزیزم تشکر می‌کنم. این نفرات همان‌هایی هستند که ۵ برد آوردند و عزیزان من هستند. مقصر فقط و فقط بنده هستم و مسؤولیت شکست با من است.

 

 

 

الهامی در خصوص داوری زاهدی‌فر مقابل پیکان ابراز کرد: بهتر است در مورد داوری صحبتی انجام ندهم. می‌دانستم این اتفاقات می‌افتد و باز هم خواهد افتاد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

او با اعلام استعفای خود از سرمربیگری نساجی اظهار کرد: تا تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود، دیگر تحت هیچ شرایطی به نساجی برنمی‌گردم. شرایط تیم ما به گونه‌ای است که باید به نتیجه آن مسابقه توجه کنیم.

 

سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: از روزی که بنده به نساجی آمدم(هفته هجدهم) تا قبل از این هفته همراه با سپاهان بیشترین امتیاز را نسبت به تمام تیم ها جمع کرده بودیم و ۱۵ امتیاز کسب کردیم ولی بیشتر از این نمی‌توانم کاری انجام دهم. بالاخره فوتبال همین است و من هم نمی‌توانم بیشتر از این کاری انجام بدهم. بچه‌های ما هم بیشتر از توان خودشان را در زمین گذاشتند ولی همین جا اعلام می‌کنم مسؤولان باشگاه به دنبال سرمربی‌ای باشند که بتواند در این وضعیت کار کند چون من در چنین شرایطی نمی‌توانم ادامه بدهم.

 

الهامی ادامه داد: تحمل این شرایط را ندارم؛ نمی‌توانم شب ها بخوابم چون من زحمت می‌کشم. من از شاگردی مربیگری را شروع کرده و آبرو جمع کردم. خیلی زحمت کشیدم تا به اینجا برسم. از مجموعه نساجی که در راس آنها آقای حدادیان عزیز و مثل برادرم است، قرار دارد تا آقای سیف‌الله‌پور و دیگر عزیزان، عذرخواهی می‌کنم چون شرایط به گونه‌ای نیست که بمانم. یک جنگ نابرابر است. شما ببینید تیم‌های پایین جدول که از آنها امتیاز گرفتیم، چه جایگاهی داشتند.

 

او اضافه کرد: قطعا روی حرف و استعفای خودم اصرار دارم و تعارف نمی‌کنم. نمی‌شود حکم را در سه روز ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام کنند، اما ۳۵ روز رای را توسط کمیته استیناف نگویند. کمیته استیناف هر روز یک حرفی می‌زند. شما اگر می‌خواهید رای را خودتان بگویید، زور مربیانی مثل من، تارتار، مجتبی حسینی و ... نمی‌رسد. کاری است که انجام دادید و از دست من مربی خارج است. تمام بضاعت من تا امروز این بود که این نتایج را بگیریم. ممنون و وامدار تمام مازنی‌های عزیز هستم و از آنها عذرخواهی و خداحافظی می‌کنم. واقعا تیم و خودم تحت فشار بودیم.

 

سرمربی نساجی تصریح کرد: وقتی اتفاقی که قرار است در فوتبال ایران بیفتد، می‌افتد و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. قطعا استعفاء دادم و اعلام می‌کنم دیگر نمی‌آیم. نساجی الان در لبه پرتگاه است؛ من تا دیروز مثل سپاهان امتیاز گرفته بودم، اما من حرف بازیکنان و هوادارانم را می‌گویم و حق آنها را می‌خواهم. عزیزی خادم آدم با سواد و تحصیل کرده است و می‌گوید به دنبال رفاه اجتماعی هستم. رفاه اجتماعی یعنی در نظر گرفتن ۵ میلیون مازندرانی.


الهامی یادآور شد: من در رفسنجان و گرمای ۵۰ درجه مسجدسلیمان ۲ برد آوردم، اما سه امتیاز را به همراه سه گل به کیسه خلیفه می‌دهند. من دیگر چه کاری می‌توانم انجام بدهم؟ مطمئن باشید وجود من مضر است. من دیروز می‌دانستم و می‌خواستم استعفاء دهم ولی مدیر رسانه تیم نگذاشت که دیروز این کار را انجام دهم. خواهیم دید که باز هم این اتفاقات می‌افتد. از همه هواداران ممنون هستم و از مردم مازندران تشکر می‌کنم. امیدوارم در یک موقعیت خوب در خدمت تماشاگران نساجی باشم.

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی سرمربی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)