Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان معتقد است با پیروزی برابر فولاد این تیم به جدول مسابقات بازگشته است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان بعد از پیروزی این تیم در برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا از صمیم قلبم به جواد نکونام و کادرفنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. به مجموعه مس هم خسته نباشید می‌گویم چون اعضای تیم ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و تشنه پیروزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی را به مردم شریف و نجیب رفسنجان و همچنین کارگان مس تقدیم می‌کند.

وی افزود: یکی از بازی‌های با کیفیت‌مان را ارائه دادیم و در نیمه اول روی یک اشتباه گل خوردیم.ما بازی خوبی هم مقابل پرسپولیس انجام دادیم و در این بازی وقتی گل خوردیم تیم‌مان شوکه شد. فولاد تیم قدرتمند و باتجربه است و در ضد حملات هم بسیار خطرناک هستند و فکر می‌کنم با تدابیر و تلاش بچه‌ها به حریف موقعیت ندادیم تا توانستیم در دقیقه ۹۳ گل مساوی را بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق را سال گذشته در لیگ دسته یک تجربه کردیم و بچه‌ها می‌خواستند و عطش برگشت به بازی را داشتند و این نشان از اتحاد و صرف فعل خواستن برای مس رفسنجان است. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز قول دادند که بازی را می‌برند و به عهدی که داشتند، عمل کردند. به همه اعضای تیم و باشگاه خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فصل را به خوبی تمام کنیم و قولی که به مردمان رفسنجان دادم، محقق شود.

ربیعی ادامه داد: قول دادم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و امیدوارم خدا کمک کند و چنین اتفاقی رخ دهد. از بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به بازی آمدند تشکر می‌کنم که وظایف‌شان را به خوبی انجام دادم اما در رابطه با داوری فقط یک نقطه را می‌گویم؛ مس تنها تیم لیگ برتر است که در تمام مسابقاتش پنالتی برایش گرفته نشده است. ۲۶ هفته یک پنالتی برای ما گرفته نشده و در بازی امروز با داور اختلاف نظر زیادی دارم و از نظر من باید بهتر سوت می‌زد. ۸ دقیقه بازی کامل خوابید و خیلی سخت بود که بازی برگردد اما داور بازی را می‌شناسم و داور خوبی است. فقط فکر می‌کنم در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی پایان در خصوص اعتراض کادرفنی فولاد به داوری گفت: برای نکونام و هاشمی نسب احترام قائلم و اگر صحبتی راجع به داوری داشتند، به نظرشان احترام می‌گذارم. توانستیم از فشار خارج شویم و این موضوع مهمی بود و بازی بعدی‌مان هم مقابل ماشین سازی بسیار مهم است. پرونده این بازی تمام شده و بازیکنانم از همین الان دیگر حق خوشحالی ندارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی فولاد خوزستان و مس رفسنجان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند می گوید که چیزی نمی تواند مانعی بر سر راه قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده و تیم شگفتی ساز فصل جاری بوده است.

دورتموند که در بوندسلیگا حال و روز خوبی ندارد به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. نماینده شایسته فوتبال آلمان در دیدار برگشت نیمه نهایی مانند بازی رفت با یک گل برابر پاری سن ژرمن به پیروزی دست پیدا کرد تا با شایستگی فینالیست شود.

به نوشته BBC، مت هوملس زننده تک گل دورتموند در بازی برگشت گفت: من گل های کمی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده ام. تنها ۵ گل در این رقابت ها زده ام و اکنون بهترین زمان برای بیشتر کردن آنها است. از بازی دوم در مرحله گروهی این ایمان و اعتماد به نفس در بین بازیکنان به وجود آمد که می توانیم در هر بازی به پیروزی برسیم. 

او ادامه داد: به نظرم چیزی نمی تواند مانعی در برابر قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد. ما این توانایی را داریم که در ومبلی قهرمان شویم. در بازی امشب فعالیت لازم را داشتیم و بسیار سریع و باتمرکز بازی کردیم. انگیزه لازم را برای پیروزی داشتیم و بسیار خوشحالیم که به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کردیم.

دیگر صعود کننده به فینال  لیگ قهرمانان اروپا امشب از بین رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد. این بازی در برنابئو برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام