Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:48:08 GMT

بردی که از سپاهان سه محروم گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۴۸۶

سه بازیکن تیم فوتبال سپاهان با دریافت کارت زرد در دیدار با ماشین‌سازی، مسابقه بعدی تیمشان را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه" آخرین تقابل هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که شاگردان محرم نویدکیا در تیم فوتبال سپاهان موفق شدند به سختی در خانه از سد ماشین‌سازی بگذرند و با تک گل دانیال اسماعیلی‌فر، سه امتیاز حساس را در کورس قهرمانی به دست آوردند تا امیدهایشان برای کسب عنوان قهرمانی زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما جدال با ماشین‌سازی برای سپاهانی‌ها تلفات زیادی هم داشت؛ چرا که محمدرضا خلعتبری که سازنده تک گل تیمش بود، یک اخطار از داور مسابقه دریافت کرد تا با ثبت چهارمین کارت زرد، دیدار بعدی تیمش مقابل پیکان تهران را از دست بدهد.

 

خلعتبری تنها بازیکنی از سپاهان نبود که دیدار بعدی تیمش را از دست می‌داد، چرا که محمد محبی و محمد کریمی هم با دریافت کارت زرد، محروم از بازی سپاهان مقابل پیکان شدند؛ محبی هفتمین کارت زرد خود در لیگ بیستم را دریافت کرد و برای دومین‌بار از این جهت محرومیت را تجربه می‌کند و محمد کریمی جوان هم که فرصت کمی مقابل ماشین‌سازی برای بازی پیدا کرد، چهارمین اخطار فصل را دریافت کرد و بازی بعدی را از دست داد.

 

 

حالا با از دست دادن این سه بازیکن برای دیدار با پیکان، محرم نویدکیا سرمربی جوان تیم فوتبال سپاهان بدون‌شک کار دشواری برای چینش ارنج تیم خود خواهد داشت.

 

محمد محبی محمدرضا خلعتبری محمود کریمی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد محبی محمدرضا خلعتبری محمود کریمی فولادمبارکه سپاهان ماشین سازی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان