Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران اعلام کرد: سرنشین عقب یک دستگاه سواری پراید که در حال تردد در مسیر خیابان "فداییان" به شمال بود، ناگهان سر خود را از شیشه عقب خودرو بیرون می‌آورد و چند لحظه بعد سرش با رفیوژ میانی مسیر این بزرگراه برخورد کرده و باعث فوت درجا این جوان ۱۷ ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ "احسان مومنی" گفت: با دریافت این خبر بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی به سرنشینان خودرو توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هیچ‌گاه دست و یا سر خود را از خودرو بیرون نیاورند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کشف محموله قاچاق یک و نیم‌میلیارد تومانی در "شهر ری"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: مالک بنگاهی در "شهر ری" مقدار فراوانی کالای قاچاق تحت پوشش علوفه دامی در محل بنگاهش دپو و جمع‌آوری کرده بود که بلافاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، مالک بنگاه با استفاده از خودروهای شوتی مقدار فراوانی پارچه و کمپوت آناناس قاچاق در این مکان تخلیه کرده است. نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل بنگاه اخذ شد.

وی ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی روز گذشته تیمی از کارآگاهان به محل بنگاه اعزام و ضمن دستگیری مالک بنگاه در بررسی از داخل آن ۱۴ هزار و ۱۲۴ قوطی کمپوت آناناس و ۱۹۰ رول طاقه پارچه قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

فروش بنزین با کارت سوخت‌های سرقتی

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت "کارت سوخت" از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی پس از تعویض پلاک خودرواش منتظر کارت سوخت خود بوده ولی با گذشت چند ماه با مراجعه به اداره پست به وی اعلام می‌کنند، شما کارت سوخت خودرویتان را براساس این "رسید" تحویل گرفته‌اید درصورتی که هیچ کارتی تحویل شاکی نشده بود.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی وضعیت کارت سوخت متوجه می. شوند کارت مورد نظر در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران در حال استفاده است، و با مراجعه به محل مورد نظر شخص استفاده کننده بازداشت شد.

نجفی ادامه داد: متهمان در بررسی‌های پلیسی، اظهار داشتند شخصی به نام ب"بهزاد" که در یکی از مناطق پست مشغول به کار است کارت‌های سوخت را برایمان می‌آورد و با فروش سهمیه پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی بازپرس پرونده بهزاد را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۱۰ فقره کارت سوخت دیگر نیز در مخفیگاهش کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به اداره هفدهم این پلیس انتقال یافت.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: بهزاد پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، من با جعل رسید مالکان کارت سوخت آن‌ها را سرقت و به جایگاه‌دار پمپ بنزین می‌دادم و سوخت سهمیه را به خودروهای دیگر می‌فروختیم.

نجفی در پایان اشاره کرد: با صدور قرار قانونی، تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

دستگیری ۲ کلاهبردار در منزل پدری

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: اواخر اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه "صدور رسید بانکی قلابی" از دادسرای ناحیه ۸ تهران برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع شد.

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: شاکی در خصوص چگونگی وقوع کلاهبرداری اظهار کرد، قصد فروش یک دستگاه موتورسیکلت برقی داشتم و آن را در فضای مجازی به قیمت ۲ میلیون تومان آگهی کردم. پس از تماس چندین نفر برای خرید در نهایت با یکی از آن‌ها قرار ملاقات گذاشتم؛ ۲ مرد جوان به درب منزلم مراجعه کردند و پس از گفت‌وگو، رسید بانکی پرداخت ثمن معامله را به گوشی‌ام ارسال کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: شاکی ادامه داد، از آنجا که من رسید بانکی را دریافت نکرده بودم مهتمان با ادعای عدم آنتن دهی گوشی‌ام من را از داخل پارکینگ به داخل واحدمان راهنمایی و پس از مراجعه به واحد منزلم باز مشاهده کردم وجهی واریز نشده، دوباره به سمت پارکینگ مراجعه که متوجه شدم متهمان با برداشتن موتور سیکلت برقی‌ام از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی تصویری از متهمان به دست آمد مشخص شد که متهمان ۲ برادر هستند که با پرونده مشابهی در پایگاه یکم پلیس آگاهی تحت تعقیب قضائی هستند.

مجیدی ابراز داشت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهمان پس از ارتکاب کلاهبرداری به جزیره کیش متواری شده‌اند و گاهی به منزل پدری‌شان در حوالی "خیابان دلاوران" مراجعه می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه منزل پدری متهمان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت، افزود: ماموران دریافتند که متهمان اخیراً به منزل پدری‌شان مراجعه کرده‌اند و با دستور قضائی هر ۲ برادر در آن محل دستگیر و پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم انتسابی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به فروش موتورسیکلت در غرب کشور هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه یکم این پلیس تحویل و تحقیق برای کشف سایر جرایم مشابه در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها کلاهبرداری کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ کلاهبرداری کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ پلیس آگاهی تهران بزرگ کارت سوخت منزل پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای