Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه به تیم قشقایی شیراز اجازه تمرین در ورزشگاه پارس شیراز داده نمی‌شود، اظهار داشت: تقریبا سه ماه است این اجازه را به ما نمی‌دهند. اما تیم فجر سپاسی به راحتی تمرین می‌کند. دیروز بعد از هزار رایزنی به ما اجازه دادند در این زمین تمرین کنیم اما پس از اینکه یک ساعت بازیکنان را بیرون از ورزشگاه نگه داشتند و سپس تیم وارد شد، زمین پر از آب و گل بود و فواره‌های آب پاشی نیز هنوز روشن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگامی که تیم توانست وارد زمین شود، هوا تاریک شده بود و فقط توانستند حدود ۱۵ دقیقه تمرین کنند. حتی نورافکن‌ها را هم روشن نکردند. به همین خاطر بازیکنان و اعضای تیم تصمیم گرفتند امروز مقابل اداره ورزش و جوانان تمرین کنند و در خدمت مدیرکل این اداره باشند! او مدت‌ها است که سراغی از این تیم نمی‌گیرد و حتی تلفن‌ها را هم جواب نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در مورد اینکه ورزشگاه پارس در اختیار هیات موتورسواری و اتومبلیرانی قرار گرفته، گفت:متاسفانه این اتفاق افتاده، واقعا جای سوال است که چرا ورزشگاه فوتبال را به هیات غیر مرتبط داده‌اند. اصلا مشخص نیست که آیا مزایده‌ای برگزار شده؟ ۶ماه است این ورزشگاه در اختیار هیات موتورسواری و اتومبلیانی قرار گرفته و اصلا معلوم نیست هدفشان از این کار چیست. رئیس این هیات معاون شهردار است که اصلا تخصصی در فوتبال ندارد و فکر نمی‌کنم در اتمبیلرانی هم تخصصی داشته باشد. اداره ورزش و جوانان هم در این مورد پاسخی نمی‌دهد.

وی افزود: ضمن اینکه از این ورزشگاه برای امور تبلیغاتی کاندیدای انتخابات شورای شهر هم استفاده استفاده شد. در آن کلیپ ساختند و… این کار استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال است. طبق قانون جرم است و باید دادگاهی شود. نمی‌دانم مدیر جدید اداره ورزش و جوانان با چه شهامتی اجازه می‌دهد در این ورزشگاه تبلیغات انتخاباتی برگزار شود؟

نجف‌پور در مورد اینکه بازی این هفته قشقایی مقابل بادران، هم در منطقه سقوط و هم در منطقه صعود جدول تاثیر گذار است، عنوان کرد: دلیل اینکه در آستانه چنین بازی مهمی این رفتار با ما می‌شود را نمی دانیم. اگر می‌خواهند قشقایی سقوط کند بگویند وصله ناجور است تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. بخش خصوصی هستیم و تمام هزینه‌ها را خودمان می‌دهیم. فقط حدود یک سال و نیم پیش حدود ۷۰میلیون تومان به ما کمک شد. هیچ حمایتی از مسئولان شهری و استانی وجود ندارد.

وی افزود: از این شرایط خسته شدم. ۱۰ سال است که تیمداری می کنم و چنین شرایطی سابقه نداشته که یک شهر با تیم خودش اینطور رفتار کند. رقیب ما بادران نیست. ما در بازی رفت و در تهران بادران را ۳ بر یک بردیم. در کرمان هم مس را ۳ بر صفر بردیم. دربازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی می‌گیریم اما در اکثر بازی‌های خانگی شکست خورده‌ایم! مشکل ما در شیراز و استان ما است.

مدیرعامل قشقایی در مورد بحث داغ تبانی و شرطبندی در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان و اینکه آیا پبشنهادی در این مورد به اعضای مجموعه او ارائه شده، گفت: خوشبختانه تا امروز تیم ما با اصالت و شرافت کار کرده و اصلا در اطراف ما چنین مسائلی مطرح نبوده اما به شدت از اتفاقاتی که در بازی رایکا و گل ریحان افتاد ناراحت هستم. فیلم‌های این بازی همه جا پخش شد. همه کشور دیدند و در مورد آن صحبت کردند.

نجف‌پور تصریح کرد: فریبرز محمودزاده هم اعلام کرد که این اتفاق افتاده اما چرا کمیته انضباطی ورود نمی‌کند و رای نمی‌دهند؟ فقط بازیکنان و عوامل تیم‌ها نیستند که باعث تبانی و شرطبندی می‌شوند. متاسفانه بعضی از عدم تصمیم‌گیری‌ها نیز به این مساله دامن می‌زند و باعث می‌شود افراد فاسد با خیال راحت به کار تبانی و شرطبندی بپردازند و هراسی هم نداشته باشند. الان وقت مبارزه با این موضوع است.کمیته انضباطی چه مشغولیتی دارد که به این موضوع ورود نمی‌کند؟

 انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟