Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این شورا با رویکرد توجه به توسعه صنایع خلاق و صنعت سینما چند مصوبه داشت تا در آینده اگر برخی از مسئولان دغدغه‌ای درباره آن نداشتند، به دلیل شان قانونی که مصوبات شورا دارد، خود را ملزم به انجام آن بدانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا فریده روشن شب گذشته _پنجشنبه ١٠ تیرماه_ در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه اصفهان اظهار کرد: امروز معضلات متعددی در جامعه وجود دارد و شاید یکی از مهمترین راه‌هایی که می‌توان جوانان را متوجه این معضلات کرد سینما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اصفهان به عنوان مهد هنر شناخته می‌شود و در تمامی زمینه‌های هنری برتری خود را نشان داده است و قطعاً هنر هفتم یعنی سینما یکی از تاثیرگذارترین هنرهایی است که می‌توانیم به وسیله ان فرهنگسازی لازم را در شهر انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی وررشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: هنر سینما یکی از مهمترین ابزارهایی است که می‌تواند به مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهر کمک کند.

روشن با بیان اینکه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان حمایت‌های گوناگونی از هنرمندان شد، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برنامه‌های فرهنگی به ویژه در حوزه سینما و تئاتر بود.

وی اضافه کرد: در این دوره از مدیریت شهری سعی شد در مناطقی که با مرکز شهر فاصله دارند مانند مناطق ١١ و ١٥ شهرداری اصفهان زیرساخت‌های لازم برای اجرای هنرهای نمایشی فراهم شود.

روشن با بیان اینکه مشارکت جوانان اصفهان در تولید فیلم‌های کوتاه دغدغه مدیریت شهر استان است، افزود: باید از دیدگاه مطلوب مسئولان استانی نسبت مسائل فرهنگی به ویژه حفظ جایگاه ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برای اصفهان تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر در چهار سال گذشته با رویکرد توجه به توسعه صنایع خلاق و صنعت سینما چند مصوبه داشت تا در آینده اگر برخی از مسئولان دغدغه‌ای درباره آن نداشتند، به دلیل شأن قانونی که مصوبات شورا دارد، خود را ملزم به انجام آن بدانند.

کد خبر 504453

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فريده روشن شهر خلاق سینما فیلم کوتاه شورای شهر اصفهان مصوبات شورای شهر تئاتر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان مدیریت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست