Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «دینامیت» به تازگی در سینماها اکران شده است.

به گزارش برنا، «دینامیت» فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۷ است. از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، و پژمان جمشیدی اشاره کرد.

این فیلم پس از ۳ سال ساخت از تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۰ در سینما های سراسر کشور اکران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه داستان:

"دینامیت” در ساختاری یادآور “اجاره‌نشینها”ی مهرجویی، روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند.

دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه “دینامیت” هستند که تضادهای فکری آنها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود...

کارگردان: سیدمسعود اطیابی

نویسنده: شیما محمدبیگی، حمزه صالحی

تهیه کننده: ابراهیم عامریان

بازیگرها: احمد مهران فر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، پژمان جمشیدی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری، محسن کیایی، اشکان منصوری، فاطمه مرتاضی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هفته سینما پژمان جمشیدی جمشیدی نازنین بیاتی محسن کیایی احمد مهرانفر دینامیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!