Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا کشور اظهار داشت: آگاهی بخشی و بصیرت بخشی نیروهای مرزبانی و همچنین تشکیل و تحول ساختاری نشان دهنده هوشمندی مقام معظم رهبری و فرماندهان ستاد مشترک است، زیرا به روزرسانی مرزبانی‌ها بسیار اقدام مهم و خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: حفظ اقتدار نظام اسلامی با وجود مرزهای خشکی و آبی فراوان و داشتن ۱۵ کشور همسایه سبب متحیر شدن دیگران شده که مجموعه نظام اسلامی چگونه در میان این همه بلایا و حوادث توانسته خودش را حفظ کند.

به گفته وی دشمنان سردرگم شکل ساختار نیروهای نظامی ایران هستند و برایشان سوال است که چگونه ارتش و سپاه و سایر نیروهای نظامی می‌توانند بدون هیچ تنشی در کنار هم همچون پیکره یک انسان عمل و با هم هماهنگ هستند.
وی با بیان اینکه استان لرستان در طول ۴۰ سال اخیر دچار مشکلات و آسیب‌هایی شده و ما در گام دوم انقلاب اسلامی باید دقت کنیم که چنین آسیب‌هایی تکرار نشود، تصریح کرد: در حقیقت شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می‌آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند و به دنبال نفع خودشان نباشند، زیرا فرصت آزمون و خطا  دیگر نداریم و وقف به خدمت به این معناست که دیگر خود نفعی نبرده بلکه مردم باید ببرند.
نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه امنیت مردم قابل خدشه نیست، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با اقتدار اعمال قانون کند، زیرا نمی‌شود، با امنیت مردم سست برخورد کرد، البته دولت نیز باید اعتبارات لازم را در اختیار نیروی انتظامی و مرزبانان قرار بدهد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه لرستان لرستان مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه لرستان لرستان مرزبانی نماینده ولی فقیه لرستان لرستان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح