Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:15:43 GMT

استعفای سرمربی نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۴۰۲

استعفای سرمربی نساجی مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان از از سمت خود استعفا داد.

سرمربی نساجی مازندران گفت: از هواداران معذرت خواهی می‌کنم، چون جای بدی باختیم. به تیم خوب پیکان هم تبریک می‌گویم که سه امتیاز را گرفت. از بچه‌های خودمان هم تشکر می‌کنم و هیچ کدام کوتاهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیکان تا دقیقه ۲۵ بهتر از ما بود، اما در ادامه بازی متعادل شد. هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه داشتند، اما پیکان از یکی از آن‌ها استفاده کرد و به گل رسید. متاسفانه ما نتوانستیم در این بازی گل بزنیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم شرایطمان بهتر می‌شد و می‌توانستیم نفس راحتی بکشیم.

سرمربی نساجی گفت: از نظر من همه بچه‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، مقصر فقط خودم هستم و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

او در مورد داوری افزود: حرف‌های زیادی وجود دارد، اما بهتر است نگوییم. می‌دانستم این اتفاق می‌افتد، اما در مجموع به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

الهامی گفت: تا زمانی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود دیگر به نساجی بر نمی‌گردم، چون بیش از این نمی‌توانم کاری انجام دهم، بچه‌های ما بیش از اندازه تلاش می‌کنند، اما این دستمزدشان نیست. مدیران نساجی هم بهتر است دنبال مربی باشند که بتواند برای آن‌ها کاری انجام دهد. من تحمل این شرایط را ندارم.

او افزود: این همه سال زحمت کشیدم آبرو جمع کردم، اما با این شرایط تعارفی ندارم و دیگر بر نمی‌گردم. از تیم خوب نساجی و مدیران آن‌ها تشکر می‌کنم، اگر تا الان نتیجه حاصل نشده قطعاً مقصر من هستم.

الهامی گفت: نمی‌شود یک حکم را سه روزه بدهند اگر دوست دارید اتفاقاتی که خودتان می‌خواهید بیفتد دیگر چه نیازی به من و امثال تارتار وجود دارد، این کار‌ها دیگر از دست من مربی خارج است.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه وامدار هواداران مازندرانی هست، افزود: از آن‌ها خداحافظی می‌کنم اگر من اینجا نشسته باشم حق آن‌ها را نمی‌دهند. متاسفانه ۳ امتیاز را در کیسه خلیفه کرده و هدیه می‌کنند و با این شرایط ماندن من جایز نیست. روز گذشته می‌خواستم استعفا دهم، اما مدیران نساجی خواهش کردند که مقابل پیکان هم در نیمکت بنشینم.

سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: استعفای ساکت الهامی را قبول نخواهیم کرد.

او افزود: ساکت الهامی با تیم نساجی نتایج بسیار خوبی گرفته و ما چند هفته حساس را پیش رو داریم و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم بنابراین این مربی باید در جمع ما باقی بماند تا تیم نساجی بتواند با نتایج خوب در لیگ برتر ماندگار شود.

انتهای پیام/س 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال سرمربی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با نساجی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت ۱۳ امروز آغاز شد تقریباً همه بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور داشتند و به انجام آخرین کارهای تاکتیکی برای جدال با نساجی مازندران پرداختند که فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

از بین بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن، مهرداد رضایی علی‌رغم اینکه در تمرین امروز حضور داشت با سایر بازیکنان تمرین نکرد و به‌علت مصدومیت جزئی‌اش خیلی‌زود تمرین گاندوها را ترک کرد.

همچنین چاپاراتزه مدافع گرجستانی و فریبرز گرامی دیگر مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که دچار مصدومیت شده‌اند در تمرین امروز گاندوها حضور نداشتند و قطعاً ذوب‌آهن را در بازی فردا همراهی نخواهند کرد.

ضمن اینکه فریبرز گرامی علاوه‌بر مصدومیتی که گریبان وی را گرفته است، محروم نیز هست.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی فردا میزبان نساجی مازندران است که از جام‌حذفی کنار رفته و پس از برتری مقابل تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک طی دو هفته اخیر، به‌دنبال سومین برد پیاپی خواهند بود.

کد خبر 749456

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)