Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:40:40 GMT

یک یارانه دیگر در راه است!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۴۷۶

یک یارانه دیگر در راه است!

شب گذشته یارانه معیشتی برای مشمولان آن واریز شد. مبلغ این یارانه همانند ماه‌های قبلی برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود هفت میلیون نفر از کسانی که یارانه معیشتی می‌گیرند در آذر پارسال مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را گرفتند که هفتمین قسط آن از یارانه این ماه وام‌گیرندگان کسر می‌شود.

اما پس از واریز یارانه معیشتی در شب گذشته که ۶۰ میلیون نفر را شامل می‌شود، در همین ماه چه یارانه دیگری قرار است واریز شود؟

در دهه سوم تیر ماه امسال یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی قرار است به مانند گذشته به خانوار مشمول پرداخت شود. در این مورد به نظر نمی‌رسد تغییر جدیدی رخ داده باشد و احتمالا نهایتا تا دو هفته دیگر این مبلغ در حساب بانکی مشمولان خواهد بود.

در این مورد تنها اتفاق جدید این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است: کسانی که در سال ۱۳۹۳ از ثبت‌نام یارانه‌ها جا‌مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند، می‌توانند طبق شرایطی که اعلام خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند‌.‌/تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی یارانه معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها است.

دیوان محاسبات کشور تاکید دارد که به منظور مدیریت کارا و اثربخش یارانه‌ها، منابع و مصارف هدفمندی در سرجمع بودجه عمومی دولت لحاظ شود.

همچنین از دست‌دادن کارویژه سازمان هدفمندی، تکالیف غیر متعارف دستوری و استقراض سازمان از موارد حایز اهمیت در گزارش راهبردی این نهاد نظارتی است.

کد خبر 6091837

دیگر خبرها

  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران