Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شمار قربانیان ناشی از ویروس کرونا در هند امروز (جمعه) از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور کرد؛ به طوری که نیمی از این قربانی‌ها در موج دوم کرونا در چند ماه گذشته که کرونا که سیستم بهداشتی این کشور را تحت فشار قرار داده، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که امروز، جمعه از سوی وزارت بهداشت هند منتشر شده است، این کشور که دومین کشور پر جمعیت جهان به شمار می‌آید، در ۲۴ ساعت گذشته مرگ ۸۵۳ نفر دیگر را به ثبت رساند.

همچنین طبق اطلاعات خبرگزاری رویترز، یکصد هزار نفر اخیر از قربانیان کرونا در این کشور، در ۳۹ روز گذشته جان خود را از دست داده اند.
کارشناسان بهداشتی بر این باورند که احتمالا هند به شکل قابل ملاحظه ای، آمار مرگ و میر را پایین‌تر اعلام کرده است و شمار واقعی جان باختگان احتمالا به یک میلیون و یا بالاتر از این مقدار می‌رسد.

«ریجو ام جان» استاد کالج علوم اجتماعی در جنوب شهر کوچی در این خصوص گفت: محاسبه پایین آمار مرگ و میر چیزی است که در ایالت‌های مختلف هند به دلیل عقب ماندگی سیستم کشور رخ داده است و این بدان معناست که ما هرگز تصور درستی از اینکه چه تعداد مردم در این موج دوم جان خود را از دست داده اند، نخواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، هند از زمان شیوع کرونا ۳۰.۴۵ میلیون مورد ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است. این کشور دومین کشوری بعد از آمریکاست که بیشترین آمار ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است. آمریکا با ثبت بیش از ۳۴ میلیون، رتبه نخست را داراست.
آمریکا تا کنون مرگ بیش از ۶۲۰ هزار نفر را بر اثر کرونا به ثبت رسانده است. همچنین حدود ۵۱۸ هزار نفر در برزیل بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا گونه دلتا جان خود را از دست هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس تایید رسانه‌های محلی، شمار قربانیان فرونشست بخشی از بزرگراهی در استان گوانگ‌دونگ چین به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

این حادثه دیروز (چهارشنبه) و ناشی از رانش زمین در بخش «چایانگ» بزرگراه ماژووا رخ داد. به نوشته شینهوا، فرونشست مسافتی به طول ۱۷.۹ متر و منطقه‌ای به وسعت ۱۸۴.۳ مترمکعب را دربرمی‌گیرد.

شینهوا همچنین اعلام کرده است که تاکنون دست کم ۴۸ نفر در این حادثه جان باخته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند. شمار قربانیان دیروز ۲۴ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 6095219

دیگر خبرها

  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است