Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@14:22:21 GMT

هشدار سیلاب ناگهانی در ۱۳ استان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۸۷۰

سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی و برخورد صاعقه در ۱۳ استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، سمنان و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود و دما در سواحل شمالی به طور نسبی کاهش می‌یابد.

در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایداری حاکم خواهد بود و سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه تنها در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور و منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی شده است. روز یکشنبه نیز خلیج‌فارس به ویژه مناطق مرکزی آن و دریای عمان مواج است.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها

به گزارش خبرآنلاین،طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

ایسنا در خبری نوشت: آسمان تهران امروز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

همچنین با عبور موج دیگری از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد تگرگ و گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902783

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران/ باد شدید در راه است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران / باد شدید در راه است
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد